ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو ۲۰۱۸
تکنولوژی

آیپد پرو ۲۰۱۸ به آسانی خم می‌شود [تماشا کنید]

در روزهای گذشته شماری از کاربران آیپد پرو ۲۰۱۸ از خم شدن این تبلت پس از جعبه گشایی یا حین حمل آن در کوله خبر داده بودند و حالا «زک نیلسون» در مسلخ گجت‌هایش صحت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

در روزهای گذشته شماری از کاربران آیپد پرو ۲۰۱۸ از خم شدن این تبلت پس از جعبه گشایی یا حین حمل آن در کوله خبر داده بودند و حالا «زک نیلسون» در مسلخ گجت‌هایش صحت این ادعا را آزمایش کرده است.

آیپد پرو ۲۰۱۸ تبلتی کارآمد و قدرتمند است که به گفته جانی آیو با ۹۰ درصد از دیگر گجت های بازار تمایز دارد اما ظاهرا از نظر استحکام در برابر فشار خارجی نمی توان چندان روی آن حساب کرد.

بسیاری از خریداران آیپد پرو ۲۰۱۸ هزینه بالایی را برای آن پرداخت کرده و حاضر نیستند ظرافت و طراحی مدرن آن را زیر کاورهای ضخیم و نازیبا پنهان کنند. با این حال تست مقاومتی که «زک» روی تبلت جدید اپل پیاده کرده نشان می دهد که در صورت عدم استفاده از کاور بعید نیست آیپد پرو مثل مقوا از وسط تا شود. آیپد پرو ۲۰۱۸

یکی از مراحل ثابت در تست های مقاومت زک، خمش است که در این مرحله آیپد پرو به راحتی در سمت چپ از نزدیکی حفره میکروفون و در سمت راست از قسمت شارژ اپل پنسل ۲ خم می شود. این مساله به تبلت ختم نشده و قلم دیجیتال ۱۲۹ دلاری کوپرتینویی ها نیز در برابر فشار خارجی مقاومتی از خود نشان نمی دهد. پیش از این برخی کاربران از خم شدن آیپد پرو در کوله هایشان خبر داده بودند و آزمایش ویدیویی زک هم صحت این مساله را ثابت می کند.

البته نباید فراموش کنیم که اساسا میزان مقاومت تبلت ها در برابر فشار خارجی به اندازه گوشی های هوشمند نیست و نباید نگران تکرار فاجعه آیفون ۶ در محصولات جدید اپل باشیم. با این حال مقاومت آیپد پرو بسیار کمتر از آن چیزی است که انتظار می رود و حتی کیبورد هوشمند و مغناطیسی فولیو نیز در این زمینه کمکی به آن نمی کند، بنابراین در صورت خرید این تبلت بهتر است به فکر تهیه کاوری برای آن باشید.

بخش های دیگر این تست شامل مقاومت در برابر خراش و شعله مستقیم است که نتیجه آن را در ویدیوی زیر شاهد خواهید بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • storm.tomcat
    storm.tomcat | ۲۷ آبان ۱۳۹۷

    new bendgate ...

  • CCR
    CCR | ۲۶ آبان ۱۳۹۷

    ? ? ? ? ? ? ?

مطالب پیشنهادی