ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ثبت نام آریو کاپ

مهلت ثبت نام برای آریو کاپ تمدید شد؛ آخرین فرصت دقیقه نودی‌ها

ثبت نام مسابقات آریو کاپ که ابتدای آبان ماه آغاز شده بود قرار بود تا روز جمعه هفته گذشته پایان یابد اما مهلت ثبت نام به دلیل «استقبال گسترده کاربران» ۳ روز دیگر تمدید شد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

ثبت نام مسابقات آریو کاپ که ابتدای آبان ماه آغاز شده بود قرار بود تا روز جمعه هفته گذشته پایان یابد اما مهلت ثبت نام به دلیل «استقبال گسترده کاربران» ۳ روز دیگر تمدید شد و گیمرهایی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند تا فردا فرصت دارند برای حضور در مسابقات اعلام حضور کنند.

آریو کاپ مسابقات ورزش‌های الکترونیکی است که به صورت آنلاین (بدون نیاز حضور فیزیکی در مکانی خاص) و بدون دریافت مبلغ ورودی صورت می‌گیرد و جوایز آن برای هر رشته ۴۵ میلیون ریال (مجموعا ۱۳۵ میلیون ریال) است.

اگر در هر یک از سه بازی FIFA 19 ،PES 2019 و کلش رویال مهارتی دارید، حالا زمان نام نویسی و شرکت در رقابتی است که سوت آغاز آن تا چند روز دیگر به صدا در می‌آید. اگر در رشته PES 2019 موفق به کسب مقام شوید، مستقیما برای مسابقات WESG اعزام خواهید شد.

برای ثبت نام رایگان در این مسابقات همین حالا می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید. در ویدیوی بالا نیز آموزش ثبت نام را مشاهده می‌کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی