ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دالبی با معرفی هدفون Dimension رسماً به بازار محصول نهایی وارد شد

شرکت دالبی در سال های اخیر بیش از پیش نسبت به معرفی برند خود در بازار توجه کرده و سعی داشته کاربران را با برند Dolby بیشتر آشنا کند. به همین خاطر معرفی یک محصول ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

شرکت دالبی در سال های اخیر بیش از پیش نسبت به معرفی برند خود در بازار توجه کرده و سعی داشته کاربران را با برند Dolby بیشتر آشنا کند. به همین خاطر معرفی یک محصول کامل به بازار (به جای فروش و اجاره امتیاز استفاده از فناوری ها یا تأمین سخت افزار داخلی برای سایر شرکت ها) چندان دور از انتظار نبود و حالا با هدفون Dimension به واقعیت پیوسته است.

البته بازار هدفون های بی سیم همین حالا هم محصولات باکیفیت Bose و سونی را در خود داشته و برای علاقه مندان به کالاهای لوکس نیز برند Beats را ارائه می کند؛ با این وجود دالبی بخش متفاوتی از بازار مصرف را هدف قرار داده و Dimension را نخستین هدفون مخصوص سرگرمی های خانگی معرفی می کند.

هدفون دالبی می تواند در آن واحد با 8 دستگاه مختلف همگام سازی شود

به گفته دالبی، هدفون مورد بحث تجربه سینمایی واقعی را به خانه آورده و علاوه بر حذف کننده نویز فعال، در آن واحد می تواند با 8 دستگاه مختلف همگام سازی شود. بدین ترتیب کاربر می تواند به صورت همزمان به تلویزیون، گوشی، کامپیوتر و هر دستگاه دیگری که قابلیت اتصال به هدفون را دارد، متصل شده و هروقت خواست ورودی صدای مورد نظر خود را به سادگی انتخاب کند.

هدفون دیمنشن همچنین قابلیت فراخوانی دستیار صوتی هوشمند دستگاه های متصل را داشته که با نگه داشتن دکمه جانبی آن در دسترس خواهد بود. در ضمن خاصیت حذف نویز محصول دالبی کاملاً قابل کنترل بوده و با استفاده از نرم افزار، به کاربر اجازه می دهد سطح صدای محیط را تنظیم کند.

دالبی

لازم به ذکر است که با وجود کیفیت بالا و ارائه امکانات متفاوت نسبت به رقبا، هدفون دالبی قرار نیست جای محصولاتی همچون سری WH-1000 سونی را بگیرد؛ چرا که امکان تا کردن آن وجود نداشته و بدون جک 3.5 میلیمتری، چندان برای استفاده در سفر مناسب نخواهد بود.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی دالبی، هدفون Dimension با هربار شارژ کامل 10 ساعت کار می کند و در مواقع مورد نیاز نیز با فناوری شارژ سریع (Quick Charge) طی 15 الی 20 دقیقه شارژ شدن، تا 2 ساعت قابل استفاده خواهد بود. این محصول همچنین از پردازنده چهار هسته ای ARM (مخصوص صدا) با پشتیبانی از فناوری aptX کوالکام بهره برده و فرکانس های 20 تا 20 هزار هرتز را پوشش می دهد.

گفتنی است دالبی قیمت 599 دلار را برای نخستین محصول خود که به کاربر نهایی عرضه می شود، در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی