ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جشنواره وب و موبایل ایران
تکنولوژی

شرکت‌کنندگان یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران یکدیگر را داوری می‌کنند

مهلت ثبت نام در جشنواره وب و موبایل ایران به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و مرحله داوری به زودی آغاز می‌شود. این به معنی فرصت محدود برای کسانی‌ست که هنوز وب سایت یا اپلیکیشن ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

مهلت ثبت نام در جشنواره وب و موبایل ایران به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و مرحله داوری به زودی آغاز می‌شود. این به معنی فرصت محدود برای کسانی‌ست که هنوز وب سایت یا اپلیکیشن خود را در جشنواره وب و موبایل ایران ثبت نام نکرده‌اند.

از اول مهر وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی در جشنواره شرکت کرده‌اند که از میان آنها حدود ۷۵ درصدشان استانداردهای کافی برای ورود به رقابت را دارا بودند و در نتیجه توسط کمیته ثبت آثار تائید شدند. دور اول داروی توسط تمامی افرادی که سایت و یا اپلیکیشن آنها تایید شده باشد، انجام می‌شود.این سایت‌ها و اپ‌ها می‌توانند با ورود به صفحه داوری به وب‌سایت‌هایی که به صورت تصادفی به آنها نمایش داده می‌شود رای مثبت یا منفی بدهد تا برای ورود به مرحله دوم داوری امتیاز کسب کنند.

تنها سه روز تا پایان مهلت ثبت نام فرصت باقی است و با اتمام مهلت ثبت نام، داوری مرحله اول آغاز خواهد شد، داوری مرحله اول تا انتهای دی ماه ادامه خواهد داشت و در ابتدای بهمن ماه ۱۲ کاندید برتر هر گروه به داوران نمایش داده شده و وارد مرحله دوم داوری خواهند شد.

شرکت‌کنندگان درصورتیکه در این جشنواره ثبت‌نام کرده و امتیاز کافی برای شرکت در مرحله اول را دریافت کرده باشند، لینک دعوت به صفحه داوری برای‌شان ارسال می‌شود. با شروع مرحله اول در صفحه داوری هر بار یک وب‌سایت و یا اپلیکیشن به آنها نمایش داده خواهد شد که می‌توانند به آنها رای دهند. البته صاحبان وب‌سایت فقط می‌توانند به وب‌سایت‌ها و صاحبان اپلیکیشن فقط به اپلیکیشن ها رای دهند. گفتنی‌ست آمار داوری به صورت زنده در داشبورد نمایش داده خواهد شد و شرکت کنندگان می‌توانند رتبه خود را در وب‌سایت را مشاهده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی