ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

+U12
تکنولوژی

آیا زمان خداحافظی با پرچمداران HTC فرا رسیده؟

چند سالی است که فروش گوشی‌های HTC با مشکل مواجه شده و این کمپانی تایوانی سعی کرده سراغ تلفن‌های پیشرفته‌تر برود تا با تولید آنها بتواند میزان سود آنها را بالا ببرد. با این وجود ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

چند سالی است که فروش گوشی‌های HTC با مشکل مواجه شده و این کمپانی تایوانی سعی کرده سراغ تلفن‌های پیشرفته‌تر برود تا با تولید آنها بتواند میزان سود آنها را بالا ببرد. با این وجود گزارش شده کمپانی HTC به دنبال فروش ضعیف پرچمدار U12 پلاس، سعی دارد با دیگر استراتژی فروش خود را تغییر دهد و به نظر می‌رسد زمان آن رسیده که با  پرچمداران HTC خداحافظی کنیم.

پیش از این گفته شده بود که HTC قصد دارد تا پایان نیمه اول سال ۲۰‍۱۹ میلادی، یک گوشی پرچمدار عرضه کند اما اکنون با توجه به شایعات موجود، به نظر می‌رسد تمامی این برنامه‌ها لغو شده است.

در عوض کمپانی تایوانی قصد دارد که سراغ تلفن‌های هوشمند میان رده رود و گزینه‌های این چنینی برای مخاطب خود به ارمغان آورد. متاسفانه هنوز مشخص نشده که گوشی‌های میان‌رده HTC چه حدود قیمتی خواهند داشت و مشخصات داخلی یا ظاهری آنها هنوز نامشخص باقی مانده است.

علاوه بر این کمپانی یاد شده هدف دارد تا پایان سال میلادی گجت دیگری نیز عرضه کند. مشخص نیست که کوشی بعدی این شرکت پرچمدار دیگری است که قصد دارد رقیبی برای آیفون‌های اپل و گلکسی نوت 10 به شمار رود یا اینکه با ارائه قابلیت‌های منحصر به فرد و خاصی، از مقابله با برند‌های معتبر دوری کند.

حال HTC  هر کدام از این روش ها را برگزیند، به نظر می‌رسد بالاخره مسئولین این شرکت به میزان فروش پایین محصولاتشان و نگرانی‌های پیرامون آن، عکس العمل نشان داده‌اند.بدین صورت که آنها قصد دارند استراتژی تولید تلفن‌ هوشمند خود را کاملاً تغییر دهند.

این مسئله شاید بدین خاطر باشد که اکنون سهم کمپانی تایوانی از میزان فروش جهانی موبایل به یک درصد رسیده است. حال باید دید استراتژی جدید این شرکت به کجا می‌رسد و می‌تواند سهم آن را از بازار جهانی فروش تلفن هوشمند را بالا ببرد. اگر این اتفاق رخ دهد، به احتمال قوی باید با پرچمداران HTC خداحافظی کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Stranger
    Stranger | ۲۷ آبان ۱۳۹۷

    :(

  • Bardia Ath
    Bardia Ath | ۲۷ آبان ۱۳۹۷

    واقعا حیف شد اچ تی سی

مطالب پیشنهادی