ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پی پینگ
تکنولوژی

پی پینگ با برگزاری مسابقات گوناگون سه سالگی خود را جشن می‌گیرد

پی پینگ در حالی جشن تولد سه سالگی خود را جشن می‌گیرد که به آمار 130 هزار کاربر ثبت شده رسیده است و با بیش از 5 هزار کسب و کار در حال همکاریست. این ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

پی پینگ در حالی جشن تولد سه سالگی خود را جشن می‌گیرد که به آمار 130 هزار کاربر ثبت شده رسیده است و با بیش از 5 هزار کسب و کار در حال همکاریست. این مجموعه به مناسبت سالگرد تولد خود مسابقه اینستاگرامی تدارک دیده که در آن به شرکت کنندگان به قید قرعه سه ساعت هوشمند شیائومی اهدا می‌شود.

«مسعود مشهدی» مدیر اجرایی پی پینگ در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که در این کمپین از تمامی اعضای صفحه اینستاگرام پی پینگ سوالی پرسیده می‌شود مبنی بر اینکه کدام فروشگاه اینترنتی را دوست دارند و در نهایت به فروشگاهی که بیشتر از همه رای آورده یک ماه پلتفرم رایگان پی پینگ داده می‌شود: «در کنار این مسابقه، بخش گردونه را هم داریم که در آن کاربران می‌توانند به کدهای تخفیف فروشگاه‌های مختلف اینترنتی دست پیدا کنند.»

پی پینگ

مشهدی سرآغاز پی پینگ را از آواتک می‌داند و می‌گوید که تیمشان در ابتدا قرار بوده روی پلتفرمی مخصوص صندوق قرض‌الحسنه خانواده‌ها کار کند و نامش را بیت وام بگذارد ولی بعدها با مطالعه روی بازار به این نتیجه رسیده که بازار کار خود را گسترش دهد:

«فهمیدیم که بازار بیشتر احتیاج به حضور فین‌تک‌های با کارکردهای بیشتر را دارد. در روند کاری خود نیز در سال جدید به بازار B2B رسیده‌ایم و قصد داریم تا برای کسب‌وکارها خدمات ارزنده‌ای را با تخفیفات ویژه ارائه کنیم. خدماتی چون سرویس فاکتور آنلاین، ارائه خدمات مورد نیاز در حوزه کسب‌وکارهای پرداخت آنلاین، سرویس API و ساخت حدود 20 پلاگین جدید از جمله این خدمات جدید محسوب می‌شود.»

پی پینگ

مدیراجرایی پی پینگ رشد این مجموعه را در زمان کار خود باورنکردنی متصور می‌شود و اذعان دارد که یک برنامه شش ماهه را در طول دو هفته طی کرده‌اند. به گفته او پی پینگ اولین سرویس صفحه شخصی پرداخت و همچنین کسب و کار فرد به فرد هست و به همین دلیل توانست در زمان آغاز فعالیت خود در بین کاربران محبوب شود: «با ارائه ورژن دوم در ماه‌های گذشته اما کارکردهای پی پینگ توسعه یافته و امروز بازار گسترده‌تری را هدف گرفته است.»

پی پینگ در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز فعالیت‌های مفیدی دارد و تاکنون با خیریه‌هایی چون خیریه رعد و یا هیات‌های مذهبی کار می‌کند و در بین این اهالی شناخته شده است. مشهدی به دیجیاتو می‌گوید:

«جمع آوری نذورات و مبالغ کمک‌های مردمی و... را در بستر پی پینگ مهیا نموده‌ایم و این خدمات را با مبالغی بسیار پایین‌تر برای این مجموعه‌ها ارائه می‌کنیم تا رسالت خودمان را در این زمینه انجام داده باشیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی