ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیفا 19 را با نصف قیمت خریداری کنید

با توجه به آن که زمان زیادی تا آغاز جمعه سیاه باقی نمانده، بسیاری از استورهای بازی، عناوین خود را با تخفیفات قابل مشاهده‌ای عرضه می‌کنند. در یکی از هیجان انگیز‌ترین این تخفیف‌ها، شما می‌توانید ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

با توجه به آن که زمان زیادی تا آغاز جمعه سیاه باقی نمانده، بسیاری از استورهای بازی، عناوین خود را با تخفیفات قابل مشاهده‌ای عرضه می‌کنند. در یکی از هیجان انگیز‌ترین این تخفیف‌ها، شما می‌توانید بازی فیفا 19 را با ۵۰ درصد تخفیف و با قیمت ۳۰ دلار تهیه کنید.

در حال حاضر فیفا 19 با این قیمت تنها روی شبکه پلی استیشن قابل خریداری است و نسخه ایکس باکس وان بازی تنها روی فروشگاه والمارت و تارگت تخفیف خورده که دسترسی به آن برای کاربران داخل کشور دشوار است. هنوز مشخص نیست که نسخه پی سی بازی هم از این تخفیف ویژه بهره‌مند خواهد شد یا خیر و برای فهمیدن این موضوع باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

در ضمن و همان‌طور که پیش از این هم در مقاله‌ای مفصل به آن پرداخیتم، در صورت خرید دیجیتالی فیفا 19 یا هر بازی دیگری، می‌توانید آن را با یک کاربر دیگر هم تقسیم کرده و هر دو شما هم به امکانات آنلاین بازی دسترسی خواهید داشت.

فیفا 19

فیفا 19 به عقیده بسیاری از منتقدان، با وجود کمی و کاستی‌هایی که در زمان عرضه با آن ها روبرو بود، بهترین شبیه ساز فوتبال موجود در بازار محسوب می‌شود که می‌تواند در بخش‌های مختلف خود، از حالت مربیگری و داستانی گرفته تا بخش پرطرفدار آلتیمیت تیم، شما را برای مدتی طولانی سرگرم کند. با وجود کاهش فروش نسخه فیزیکی نسبت به سال گذشته، فیفا جدید هنوز هم یکی از پرفروش‌ترین عناوین حاضر در بازار محسوب می‌شود.

همچنین در دیجیاتو ما به طور مفصلی به آموزش‌هایی که باعث حرفه‌ای شدن شما در این بازی خواهد شد می‌پردازیم که در این صفحه‌ به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. فیفا 19 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شده و اگر تا امروز موفق به تهیه این بازی نشده‌اید، فعلا می‌توانید از تخفیف جمعه سیاه آن استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی