ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جاودانه های سینمای علمی تخیلی: بررسی فیلم ex_machina ، پینوکیوی قاتل

لابد داستان گولِم، غول گلی که توسط یک خاخام یهودی ساخته شد به گوشتان خورده است و شاید ده ها فیلم از ماجرای فرانکشتاین را دیده اید. بیشتر از همه این ها، فیلم فراماشین شبیه ...

مینا سهیلی
نوشته شده توسط مینا سهیلی | ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۷

لابد داستان گولِم، غول گلی که توسط یک خاخام یهودی ساخته شد به گوشتان خورده است و شاید ده ها فیلم از ماجرای فرانکشتاین را دیده اید. بیشتر از همه این ها، فیلم فراماشین شبیه به نمایشنامه کارخانه روبات سازی روسوم(1920) نوشته کارل چاپک است که به سرعت به سی و سه زبان منتشر شد؛ نمایشنامه ای درباره طغیان روبات ها علیه انسان ها، روبات هایی که حتی عاشق هم می شوند. این قصه صد و چند ساله ، در فیلم فراماشین جان تازه ای می گیرد و شکل جدیدی پیدا می کند. ما را در بررسی فیلم ex_machina همراهی کنید.
فکر می کنم به یک وکیل نیاز دارم
چه کسی بدش می آید برای یک هفته به خانه حیرت انگیزِ مدیرِ(ناتان) یکی از بزرگترین شرکت های جهان دعوت شود و پیشرفته ترین اختراع او (یک زنِ ماشینی به نام ایوا) را تست کند و حتی به آن نمره کیفی بدهد. ما همراه با کِیلب، برنامه نویسِ باهوشِ فیلم به چنین سفری می رویم و قرار است پابه پای او ببینیم، سوال کنیم، مقداری حیرت زده شویم، به خودمان و رئیسمان شک کنیم، نقشه بکشیم و در نهایت، به این نتیجه برسیم که کلاه گشادی سرمان رفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی