ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیریت سرویس ارزش افزوده
تکنولوژی

امکان مدیریت سریع‌تر خدمات ارزش افزوده از طریق «ایرانسل من» فراهم شد

بعد از حاشیه‌هایی که این روزها سرویس‌های VAS یا همان ارزش افزوده به پا کرده‌اند، ایرانسل ترتیبی داده تا تمام مشترکین این اپراتور بتوانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، به راحتی این سرویس‌ها را مشاهده ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۱

بعد از حاشیه‌هایی که این روزها سرویس‌های VAS یا همان ارزش افزوده به پا کرده‌اند، ایرانسل ترتیبی داده تا تمام مشترکین این اپراتور بتوانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، به راحتی این سرویس‌ها را مشاهده و مدیریت و در صورت نیاز حذف کنند.

گفتنیست این امکان قبل‌تر هم در این برنامه وجود داشت ولی با گزینه جدیدی که پیش روی کاربران قرار گرفته، این اقدام سریع‌تر و راحت‌تر انجام می‌گیرد و از همان صفحه اصلی برنامه می‌توان به آن دست یافت.

مدیریت سرویس ارزش افزوده

یکی از جدیدترین امکانات افزوده شده به این نرم‌افزار کاربردی، امکان مشاهده و غیرفعال‌سازی خدمات ارزش افزوده است که بدون نیاز به بروزرسانی، در صفحه اصلی «ایرانسل من» در دسترس مشترکان ایرانسل قرار گرفته است. کاربران می‌توانند با کلیک بر روی گزینه جدید «خدمات» در صفحه اصلی نرم‌افزار کاربردی ایرانسل من، فهرست خدمات ارزش افزوده فعال روی حساب‌شان را مشاهده و در صورت لزوم نسبت به غیرفعال‌سازی هریک از آن‌ها اقدام کنند.

این برنامه همچنین به مشترکانی که همزمان چند بسته اینترنتی فعال روی حساب‌شان دارند این امکان را داده است تا از طریق نرم‌افزار کاربردی ایرانسل من، از بسته در حال استفاده خود مطلع شوند. نحوه استفاده از این قابلیت اینست که از طریق صفحه اصلی این نرم‌افزار و با کلیک بر روی گزینه «مصرف اینترنت من از کدام بسته است؟» به اطلاعات کاملی از بسته اینترنتی خود دست یافت.

مدیریت سرویس ارزش افزوده

شایان ذکر است برای استفاده از این سرویس لازم است شماره ثبت شده در نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل‌من» با شماره سیم‌کارت موجود در گوشی تلفن همراه مشترک یکسان باشد.

مشترکان ایرانسل، می‌توانند برای دریافت و نصب اپلیکیشن «ایرانسل من» به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell مراجعه کنند؛ البته کاربران اندرویدی می‌توانند از طریق فروشگاه نرم‌افزارهای اندرویدی گوگل پلی و یا کافه بازار این نرم‌افزار کاربردی را دانلود و نصب کنند. برای کاربران سیستم عامل iOS نیز این نرم‌افزار از طریق فروشگاه «سیب اپ» در دسترس قرارگرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۲۹ آبان ۱۳۹۷

    با این گرونی شدیدی که ایرانسل کرد
    به خصوص کاربران دائمی گول زد

    درود بر شرف رایتل

  • pooria.pm
    pooria.pm | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    خیلی خوبه همه امکاناتشو میاره تو نرم افزارش و مثل شاتل نیست که حتی یک نرم افزار مدیریت حساب برای سیمکارت هاش نداره هنوز، از دلایل اصلی بود که سیمکارت شاتلم داره ی گوشه اتاق خاک میخوره

مطالب پیشنهادی