ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل میزان تولید آیفون های سال ۲۰۱۸ را کاهش می‌دهد

پیشتر گفته شده بود آیفون XR که قدری دیرتر از پرچمداران اپل یعنی آیفون XS و XS MAX به بازار عرضه شده بود، قادر است که فروش بهتری از آنها تجربه کند و پر فروش ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

پیشتر گفته شده بود آیفون XR که قدری دیرتر از پرچمداران اپل یعنی آیفون XS و XS MAX به بازار عرضه شده بود، قادر است که فروش بهتری از آنها تجربه کند و پر فروش ترین مدل از آیفون های سال ۲۰۱۸ محسوب شود چرا که کارشناسان باور داشتند کاربران استقبال بهتری  از این مدل به عمل خواهند آورد. اکنون به نظر می‌رسد آیفون XR که کمی از مدل‌های دیگر ارزانتر بوده و ویژگی‌های منحصر به فرد کمتری در آن تعبیه شده نتوانسته نظر خریداران را به خود جلب کند.

آیفون های سال ۲۰۱۸

به گزارش منابع آگاه زنجیره‌ی تولید اپل، میزان فعالیت دو خط تولید این موبایل کاهش یافته و قرار است تعداد آیفون‌ کمتری نسبت به قبل تولید شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این منابع آگاه که هنوز هویت آنها فاش نشده، مدعی شده‌اند اپل به طور کلی میزان سفارش آیفون های سال ۲۰۱۸ را کاهش داده است. اوضاع فروش پرچمداران اصلی اپل، قدری بهتر است چرا که فروش مطلوبتری نسبت به آیفون XR تجربه کرده‌اند.

آیفون های سال ۲۰۱۸

پیش از این اپل گفته بود که هدف دارد تا ۷۰ میلیون آیفون XR به فروش برساند اما تا به حال تنها موفق شده که تقریباً یک سوم این مقدار، گوشی به فروش برساند. بدین ترتیب فروش آیفون ارزانتر، موجب نگرانی اپل شده و به همین دلیل کمپانی کوپرتینویی تصمیم گرفته که میزان سفارش این محصول به زنجیره‌ تولید را به شدت پایین آورد.

از سوی دیگر آیفون XS و XS MAX با اینکه فروش بهتری نسبت به دیگر آیفون تجربه کرده‌اند اما هنوز فروش پایینی دارند و نتوانسته‌اند انتظارات اپل و کارشناسان را برآورده کند.

با این وجود به نظر می‌رسد اپل فروش بسیار خوبی برای آیفون های سال ۲۰۱۸ در فصل تعطیلات پیش بینی نمی‌کند چرا که هم اکنون میزان سفارشات پایین آورده و به نظر می‌رسد این روند ادامه‌دار باشد. در هر صورت، اپل میزان سود بالایی بابت فروش هر آیفون به جیب می‌زند و بعدی است که این کمپانی در آینده ای نزدیک با مشکل مواجه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.heydar
    s.heydar | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    نتایج تحریم ایران

مطالب پیشنهادی