ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشو
تکنولوژی

طرح های سامسونگ برای گوشی هوشمند تاشو با چندین نمایشگر

سامسونگ پیش از این خبر داده بود که در 20 نوامبر (فردا 29 آبان ماه) کنفرانس توسعه دهندگان خود در سئول کره جنوبی را برگزار می کند و نگاه گذرایی هم به گوشی هوشمند تاشو خود ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | ۲۲:۵۵

سامسونگ پیش از این خبر داده بود که در 20 نوامبر (فردا 29 آبان ماه) کنفرانس توسعه دهندگان خود در سئول کره جنوبی را برگزار می کند و نگاه گذرایی هم به گوشی هوشمند تاشو خود خواهد داشت. در حالی که «دی جی کو»، مدیر بخش موبایل سامسونگ اخیراً از اهداف آتی برای این گوشی خبر داده بود تصاویری از پتنت های جدید آن هم منتشر شده است.

بر اساس گفته های دی جی کو به نظر می رسد سری گوشی های تاشو سامسونگ قرار است در سال های آتی هم عرضه شوند. به گفته او سامسونگ از این پس در هر سال یک گوشی تاشو جدید را معرفی می کند. پتنتی که به تازگی اطلاعات آن منتشر شده خبر از طرح های این گوشی، شاید با نام گلکسی F در آینده می دهد.

پتنت که اولین بار توسط وبسایت LetsGoDigital یافت شده، به گوشی تاشو با نمایشگرهایی در بیرون دستگاه اشاره دارد. این نمایشگرها در حالت بسته بودن گوشی تمامی سطح جلویی یا تنها نیمی از آن را پوشش دهند. علاوه بر این به نظر می رسد این نمایشگرها می توانند شامل دو بخش باشند. البته ظاهراً در طرح ها نمایشگر داخلی یکپارچه است؛ مشابه با آن چه که در گوشی تاشو تازه معرفی شده سامسونگ دیده بودیم.

در یکی از تصاویر حاشیه های نمایشگر باریک است و ظاهراً اسپیکر و سنسورها در قاب اطراف نمایشگر جای گرفته اند و نمایشگر تا لبه کناری هم ادامه دارد. در یک تصویر پیشرفته تر اسپیکر و سنسورها در حفره هایی دورن نمایشگر تعبیه شده اند و به نظر می رسد کلید پاور هم با نمایشگر یکپارچه شده است.

علاوه بر این سامسونگ در پتنت به «دستگاه هولوگرام» و «پروژکتور» اشاره کرده است. شاید پروژکتور نشان از تاباندن تصویر به صورت 3 بعدی در فضا داشته باشد.

در نهایت شاید این پتنت هیچگاه به تولید محصول نهایی منجر نشود اما احتمالاً نشان از ایده هایی دارند که سامسونگ برای گوشی تاشو آتی خود در نظر دارد.

تصویر تیتر مطلب مفهومی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی