ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آرسن ونگر
تکنولوژی

آرسن ونگر: ربات‌ها جای مربیان فوتبال را خواهند گرفت

آرسن ونگر، مربی کارکشته فرانسوی که سال گذشته پس از دو دهه مربیگری در لیگ برتر جزیره از آرسنال جدا شد، نسبت به اثرات مخرب شبکه های اجتماعی بر فوتبال هشدار داده است. وی که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

آرسن ونگر، مربی کارکشته فرانسوی که سال گذشته پس از دو دهه مربیگری در لیگ برتر جزیره از آرسنال جدا شد، نسبت به اثرات مخرب شبکه های اجتماعی بر فوتبال هشدار داده است.

وی که درسال پایانی مربیگریش آماج انتقاداتی شدید از سوی شبکه های اجتماعی و حتی سکوها قرار گرفته بود، معتقد است که تا چند سال دیگر ربات ها جای مربیان را گرفته و حتی تعویض های بین دو نیمه نیز بر اساس آرای کاربران شبکه های اجتماعی صورت می گیرد.

ونگر تاکید می کند که این اتفاق روزی خواهد افتاد اما او به روش های فعلی پایند مانده و هرگز زیر بار چنین تصمیماتی از سوی مدیران نخواهد رفت. در بخش دیگری از این گفتگو «پروفسور» از آثار مخرب شبکه های اجتماعی سخن گفته است:

قدرت شبکه های اجتماعی زیاد است اما مشکل آن اقلیت افراط گرا است. این مساله مثل عدم دموکراسی است که در آن اقلیت خودسر بر دیگران حکومت می کنند.

به گفته ونگر بعید نیست ۲۰ سال دیگر ربات ها جای مربی روی نیمکت را بگیرند. وی تاکید می کند که به بینش اعتقاد دارد و همیشه از ذهنش برای تجزیه و تحلیل مسائل استفاده کرده است.آرسن ونگریکی از امتیازات مربی رباتیک بر ونگر این است که مشکلی با زیپ بلند نخواهد داشت؛ مساله ای که اغلب سرمربی سابق توپچی ها با آن دست به گریبان بود. او که قبلا قول داده بود در زمینه بستن زیپ کمی تمرین کند در این مصاحبه به شوخی از افزایش مهارتش در آن خبر داد.

اخیرا در شبکه های اجتماعی خبرهای زیادی در مورد پیوستن او به بایرن مونیخ، میلان و تیم های دیگر مطرح شده اما او آنها اخبار جعلی می خواند.

یکی دیگر از افتخارات «پدربزرگ لیگ برتر» سیارکی است که در ۲۹ مارس ۱۹۹۸ توسط «یان پی گریفین» کشف شده و آرسن ونگر نام گذاشته شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    امیداورم ربات ها مثل تو نباشن عاشق شماره چهار

مطالب پیشنهادی