ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی احتمالاً نسخه 17 اینچی لپتاپ سبک وزن Gram را عرضه خواهد کرد

شرکت ال جی سال گذشته از نسل جدید لپتاپ سبک وزن Gram با پردازنده های نسل هشتم اینتل Core i5 و Core i7 رونمایی کرد و در حال حاضر مدل های 2018 این خانواده را ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

شرکت ال جی سال گذشته از نسل جدید لپتاپ سبک وزن Gram با پردازنده های نسل هشتم اینتل Core i5 و Core i7 رونمایی کرد و در حال حاضر مدل های 2018 این خانواده را با ابعاد 13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی به بازار عرضه می کند.

اما به تازگی اطلاعاتی در وبسایت کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) منتشر شده که نشان می دهد ال جی در سری 2019 لپتاپ های Gram، قصد عرضه یک مدل 17 اینچی از لپتاپ سبک خود را نیز دارد.

محصول مورد بحث با شماره مدل 17Z990 در FCC دیده شده که با توجه به سابقه ال جی در یکپارچگی نام گذاری و تخصیص شماره مدل، وجود لپتاپ 17 اینچی Gram را تضمین می کند.

لپتاپ سبک

لپتاپ های سری Gram ال جی به طراحی باریک و وزن کم معروفند. از طرفی لپتاپ های 17 اینچی معمولاً سنگین هستند و کاربرانی که به قابلیت حمل بالا نیاز دارند، سراغ این ابعاد نمی روند. اما نسخه 17 اینچی لپتاپ سبک وزن Gram می تواند راه حل مناسبی برای این دسته از کاربران باشد و امکان دسترسی به یک نمایشگر بزرگ با وزن کم را فراهم کند.

لازم به ذکر است که بر اساس پیش بینی ها، دستگاه مورد بحث به یک نمایشگر IPS با رزولوشن +Full HD (یا بیشتر) مجهز می شود و طول عمر باتری بالایی خواهد داشت. به علاوه حافظه داخلی SSD با ظرفیت 1 ترابایت و پشتیبانی از رابط تاندربولت 3 نیز از جمله امکانات احتمالی Gram در سال 2019 خواهند بود.

لپتاپ سبک وزن ال جی مقاومت بالایی در مقابل ضربه خواهد داشت

جالب است بدانید که لپتاپ 17 اینچی جدید ال جی به احتمال قوی از استاندارد MIL-STD-810G نیز پشتیبانی خواهد کرد که برای دریافت آن، دستگاه 26 بار از زوایای مختلف و از ارتفاع 120 سانتیمتری روی سطح چوبی انداخته می شود. البته این 26 بار برای اندازه گیری درست خسارت هر ضربه به قسمت مورد نظر، روی 5 دستگاه انجام می شود تا ضربات قبلی روی نتیجه ضربه جدید مؤثر نباشند.

گفتنی است طبق سنت ال جی، نسل جدید خانواده Gram احتمالاً در نمایشگاه CES 2019 شهر لاس وگاس (18 تا 22 دی ماه) معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • poison1364
    poison1364 | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    چه فایده که ما حتی دیگه نمیتونیم یک‌ هارد اکسترنال بخریم چه برسه به یک لپتاپ جدید!!!

مطالب پیشنهادی