ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پی اسمارت
تکنولوژی

انتشار اطلاعات جدید از نسخه‌ی ۲۰۱۹ هواوی پی اسمارت

به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد نسخه‌ی ۲۰۱۹ موبایل پی اسمارت را عرضه کند چرا که جدیداً موفق شده تاییده‌ی کمیسیون ارتباطات فدرال یا FCC را برای عرضه به بازار جهان کسب کند. به همین ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد نسخه‌ی ۲۰۱۹ موبایل پی اسمارت را عرضه کند چرا که جدیداً موفق شده تاییده‌ی کمیسیون ارتباطات فدرال یا
FCC را برای عرضه به بازار جهان کسب کند. به همین دلیل اطلاعات زیادی از این موبایل در فضای مجازی لو رفته که مهمترین آنها می تواند ظرفیت باتری آن باشد.

پی اسمارت

این موبایل که در روند گرفتن تاییدیه‌ مدل POT-LX3 نام گرفته، قرار است در ۴ نسخه مختلف با تعداد سیم کارت و حافظه‌‌های گوناگون عرضه شود. بدین ترتیب چهار موبایل با یک یا دو سیم کارت و به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که یک ۳ گیگابایت رم آنها را همراهی می‌کند.

گزارش شده که این تلفن هوشمند از یک باتری با ظرفیت ۳۳۲۰ میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد. بدین ترتیب این شرکت چینی موفق شده ظرفیت این موبایل جدید را کمی افزایش دهد چرا که برای پی اسمارت قبلی  یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده بود.

پی اسمارت

با بررسی اسناد ارائه شده توسط هواوی به FCC، متوجه می‌شویم که نقشه‌هایی با ابعاد تلفن هوشمند یاد شده در این نوشته‌ها وجود دارد که نشان می دهد نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ هواوی پی اسمارت چه اندازه‌هایی دارد. گوشی یاد شده ۱۵۵.۲ میلیمتر طول و ۷۳.۴ میلیمتر عرض دارد.

علاوه بر این کمپانی چینی یاد شده، سنسوری دو گانه برای دوربین اصلی در نظر گرفته، در حالی که دوربین سلفی آن تنها یک سنسور دارد و در بریدگی قطره‌ای بالای صفحه نمایش آن قرار گرفته است. بدین ترتیب دیگر خبری از دوربین سلفی دوگانه و بریدگی بالای نمایشگر بزرگ هواوی پی اسمارت پلاس نیست.

اطلاعات دیگری نظیر زمان معرفی یا عرضه، قیمت احتمالی یا حتی سخت افزار این موبایل منتشر نشده و باید برای اطلاع حاصل کردن از این مطالب، منتظر معرفی رسمی این موبایل باشیم. با این وجود ممکن است تا آن زمان، افشاگران اطلاعات دیگری از این موبایل بدست آورند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی