ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نظرات کاربران به سرچ گوگل اضافه خواهد شد

نظراات کاربران چند وقتی است که به قسمت ضروری اینترنت بدل شده است. آنها ممکن گاهی خنده دار، مسخره یا سرگرم کننده به حساب بیایند. حتی ممکن است برخی نظرات مفید ظاهر شوند و بتوانند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | ۲۱:۲۵

نظراات کاربران چند وقتی است که به قسمت ضروری اینترنت بدل شده است. آنها ممکن گاهی خنده دار، مسخره یا سرگرم کننده به حساب بیایند. حتی ممکن است برخی نظرات مفید ظاهر شوند و بتوانند سوالات دیگر کاربران را نیز پاسخ دهند. از این رو ساکنین مانتین ویو تصمیم گرفتند تا نظرات کاربران را نیز به سرچ گوگل اضافه کنند تا روند پیداکردن آنها آسانتر از گذشته بشود.

به گزارش سایت 9to5Google، این موترو جست و جو اخیراً سعی کرده که در نتیجه برخی پرسش‌ ها، نظرات مفید کاربران را نیز به نمایش بگذارد و بدین شکل پاسخ بیشتری برای کاربر به ارمغان آورد.

این شرکت برای اینکه کاربران را با این قابلیت جدید آشنا کند، یک صفحه پشتیبانی نیز برای آن طراحی کرده تا کاربران ببینند چگونه نظراتشان به سرچ گوگل اضافه می‌شود. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که زیر مطالب زیادی کامنت می‌گذارید، می‌توانید در قسمتی به نام «صفحه مشارکت شما» (your contributions page) تمامی نظراتتان را مشاهده و بررسی کنید.

در حال حاضر گوگل تنها نظرات مربوط به مسابقات ورزشی را در سایت خود نمایش می‌دهد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند سریعاً نظرات مطرح شده راجع به تیم های محبوبشان را ببینند و سریعاً به آنها پاسخ دهند. البته این کامنت‌ ها باید با خط مشی کامنت‌ های گوگل خوانایی داشته باشند.

علاوه بر این، کاربران دیگر می‌توانند با مشاهده‌ این نظرات مثل دو گزینه را انتخاب کنند و بدین ترتیب مشخص کنند کدامیک از نظرات خوشایندشان بوده و کدامیک موجب نارضایتیشان شده است.

گفته شده که نظرات، تجربه‌ی کاربری را افزایش می‌دهند و به همین دلیل است که گوگل سعی کرده آنها به صورت موفق به نتایج جستجوی خود اضافه کند. کارشناسان باور دارند که این مسئله در مواردی می‌تواند به سود کاربران تمام شود و آن می‌توانند سریعتر به جواب سوالات خود برسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی