ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وانی پر از سکه برای خرید آیفون XS [تماشا کنید]

به تازگی چند نفر لبه ‌های یک وان حمام پر از سکه را بدست گرفته بودند و آن را در یک مرکز خرید حمل می‌کردند تا بدین شکل یک آیفون XS خریداری کنند. بدین ترتیب ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

به تازگی چند نفر لبه ‌های یک وان حمام پر از سکه را بدست گرفته بودند و آن را در یک مرکز خرید حمل می‌کردند تا بدین شکل یک آیفون XS خریداری کنند. بدین ترتیب یکی از عجیبترین خرید‌های آیفون کل تاریخ ثبت شد.

آیفون XS

همین افراد با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام سعی کردند از روند انجام چنین پروژه‌ی طاقت فرسایی فیلمبرداری کنند و آن را با کاربران جهان به اشتراک بگذارند. آنها در ابتدا سعی کردند این وان را داخل یک جیپ قرار دهند و آن را به مرکز خرید Yevropeisky در موسکو انتقال دهند.

جالب اینجاست که موفق شدند پس از راضی کردن مامورین امنیتی این مرکز خرید، با کمک هم این وان را به یک فروشگاه رسمی محصولات اپل منتقل کنند.

گفته شده این وان با ۱۰۰ هزار سکه پر شده بود و ۳۵۰ کیلوگرم وزن داشت. به همین دلیل بسیاری از رسانه‌های روسی به آن «وان افسانه‌ای پر از پول خرد» لقب داده‌اند. بدین ترتیب این گروه کاربر خوش ذوق موفق شده بودند، مبلغی معادل ۱۰۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار جمع آوری کنند تا یک آیفون XS جدید خریداری نمایند.

این مسئله موجب شده که بار دیگر مشتری مدار بودن فروشندگان و کمپانی اپل به رخ دیگر شرکت‌ها کشیده شود چرا که یک فروشنده مجبور شد ۲ ساعت تمام این وان پر از پول را بشمرد تا میزان واقعی مبلغ قرار گرفته در آن را تخمین بزند.

آیفون XS

Svyatoslav Kovalenko که در واقع بلاگری معروف در کشور روسیه به شمار می‌رود مدعی شده که با آیفون جدید خریداری شده به وسیله‌ی وان پر از پول خرد سعی کرده نظر مردم و مسئولین را نسبت به چنین پولی را تغییر دهد.

به گفته‌ی وی، بسیاری از فروشگاه‌ها در روسیه پول خرد ندارند و گاهی اوقات به همین دلیل نمی‌توانند بقیه پول خریداران را بپردازند. گزارش شده حتی برخی مغازه ها از فروش محصولاتشان به مشتریانی که پول خرد ندارند، خودداری کرده‌اند. حال Kovalenko  تلاش کرده که توجه فروشگاه‌های بزرگ را به پول خرد جلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    چقدر با تخیر گذاشتین من این رو فکر کنم 2 روز پیش دیدم تو یوتیوب

  • Ameer
    Ameer | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    بجای شمردن میتونستن سکه‌ها رو وزن کنن

    • آریا
      آریا | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

      همه شون که 1 دلاری نبودن. متفاوت بودن با وزنهای متفاوت

مطالب پیشنهادی