ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی What Happened
ویجیاتو - بازی

بازی ایرانی What Happened با انتشار تریلری معرفی شد [تماشا کنید]

مواد مخدر و تاثیرات مخرب آن بر جامعه، یکی از مواردی است که تقریبا در مدیوم‌های مختلف مفصل به آن پرداخته شده. حالا استودیو ایرانی Genius Slackers هم به سراغ این موضوع مهم رفته و سعی دارد ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

مواد مخدر و تاثیرات مخرب آن بر جامعه، یکی از مواردی است که تقریبا در مدیوم‌های مختلف مفصل به آن پرداخته شده. حالا استودیو ایرانی Genius Slackers هم به سراغ این موضوع مهم رفته و سعی دارد در ارتباط با آن یک بازی ویدیویی متفاوت و تاثیر گذار با نام What Happened بسازد.

البته Genius Slackers به عنوان یک استودیو تازه کار در مسیر توسعه این بازی مهم تنها نیست و سورنا گیمز، ناشر با سابقه بازی، در طول فرآیند تولید در کنار آن‌ها خواهد بود. بازی What Happened قرار است با تکیه بر داستانی غنی به روایت قصه ماجراجویانه پسرک جوانی بپردازد که به دلایل مختلف درگیر اعتیاد به مواد مخدر شده.

بازی What Happened

در طول این مسیر شما باید مدام با محیط تعامل داشته باشید و برای پیشرفت در داستان سرنخ‌هایی که در جای جای جهان بازی پنهان شده‌اند را پیدا کنید. علاوه بر این، طراحی بسیاری از مراحل بازی نیز با چاشنی ترس همراه شده تا گیمر بتواند درد و رنجی که یک معتاد به مواد مخدر تجربه می‌کند را از نگاه او به خوبی درک کند.

به گفته تیم توسعه دهنده ایده سناریو بازی از سه سال پیش شکل گرفته و آن‌ها در طول این مدت تلاش‌های بسیاری برای به ثمر رساندن آن داشته‌اند. همچنین گفتنیست که What Happened با موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ ساخته شده تا بازی از نظر بصری نیز کیفیت قابل قبول و به روزی داشته باشد.

بازی What Happened

اینطور هم که به نظر می‌رسد سورنا گیمز از تمام توانش برای عرضه بازی به صورت جهانی استفاده کرده و قصد دارد What Happened را برای کنسول‌های پلی‌ استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر کند. در ادامه می‌توانید اولین تریلری که از بازی منتشر شده را مشاهده کنید و با نوع روایت و شخصیت‌های آن آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Ali d
    Ali d | ۴ آذر ۱۳۹۷

    واقعا با این کپی کردن محیط بازی Outlast 2 و حتی اون دستای سیاه گل کاشتین ! ایده پردازیتون واقعا در حد یه گاو هم نیست! ? ? lol

  • mr X
    mr X | ۳۰ آبان ۱۳۹۷

    نکات مثبت زیادی داشت،ولی ای کاش رو لهجه شون هم کار میکردن?
    بقول ماز جبرانی انگلیسی حرف زدن ایرانیا یجوریه انگار هروئین مصرف کردن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی