ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل با نمایشگر تاشو
تکنولوژی

احتمال توسعه موبایل با نمایشگر تاشو توسط اوپو و وان پلاس

کمپانی اوپو پتنت های جدیدی را از موبایل با نمایشگر تاشو ثبت کرده که ممکن است به زودی شاهد راهیابی آنها به محصولات وان پلاس هم باشیم. اوپو و وان پلاس ارتباط بسیار نزدیکی با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

کمپانی اوپو پتنت های جدیدی را از موبایل با نمایشگر تاشو ثبت کرده که ممکن است به زودی شاهد راهیابی آنها به محصولات وان پلاس هم باشیم.

اوپو و وان پلاس ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و زمانی که یکی از آنها محصول یا قابلیتی جدید را به بازار ارائه می کند، احتمال راهیابی آن قابلیت به گوشی های کمپانی دیگر نیز بسیار بالا است.

در طرح های اوپو شاهد موبایلی تاشو هستیم که به لطف صفحه نمایش انعطاف پذیر و لولایی که روی پنل پشتی قرار گرفته، به خارج تا شده و بین فرم فاکتورهای تبلت و موبایل تغییر حالت می دهد.موبایل با نمایشگر تاشو

پتنت اوپو از جهات دیگر شبیه به موبایل های عادی است که کلید کنترل صدا روی لبه کناری و کلید پاور، جک هدفون، اسپیکر و پورت شارژ نیز در لبه های بالا و پایین جا خوش کرده اند.

کمپانی چینی ظاهرا طرح های مختلفی از موبایل با نمایشگر تاشو در سازمان مالکیت فکری چین ثبت کرده که تفاوت اصلی آنها به مکان دوربین برمی گردد. در یکی از آنها دو دوربین روی لبه پشتی و یک دروبین بالای نمایشگر قرار گرفته اما در طرحی دیگر شاهد تعبیه دو سنسور سلفی در پنل جلو هستیم.

طراحان و مهندسان اوپو پیش از این مهارت خود در توسعه موبایل هایی با ظاهر و کیفیت مرغوب و قابل رقابت با برندهای معتبر را نشان داده اند. مزیت اصلی این شرکت که خریداران را به سوی آنها می کشاند، قیمت مقرون به صرفه است.موبایل با نمایشگر تاشوپیش از این سامسونگ هم رونمایی نسبی از موبایل با نمایشگر تاشو (گلکسی F) داشته اما بر اساس شنیده ها این دستگاه با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی قیمتی در حدود ۱۷۰۰ دلار خواهد داشت که آن را برای بسیاری از کاربران دور از دسترس می سازد. در صورتی که اوپو یا وان پلاس برای موبایل های منعطف خود قیمت معقولانه ای در نظر بگیرند ممکن است شاهد استقبال کاربران از آنها باشیم.

اگر وان پلاس هم به ترند موبایل با نمایشگر تاشو بپیوندد سال آینده شاهد رقابتی جذابی بین این دو شرکت چینی، سامسونگ، فلکس پای Royole و کمپانی های دیگری خواهیم بود که هنوز طرح های خود را رو نکرده اند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به فلکس پای، اولین گوشی با نمایشگر تاشو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی