ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر بخش موبایل سامسونگ گلکسی 10 و موبایل های تاشو را آخرین راه نجات از بحران خواند

چندی پیش گزارش شد که سامسونگ موفق‌ترین سه ماهه مالی خود را پشت سر گذاشته و موفق شده از لحاظ درآمد مالی، رکوردشکنی کند. این مسئله بیشتر به علت فروش مطلوب چیپست‌ها و نمایشگر‌های این شرکت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

چندی پیش گزارش شد که سامسونگ موفق‌ترین سه ماهه مالی خود را پشت سر گذاشته و موفق شده از لحاظ درآمد مالی، رکوردشکنی کند. این مسئله بیشتر به علت فروش مطلوب چیپست‌ها و نمایشگر‌های این شرکت بوده. با این وجود رئیس بخش موبایل کمپانی کره‌ای مدعی شده که این برند آنچنان نتوانسته فروش رویایی موبایل‌هایش را تکرار کند و فروش کهکشانی‌های این شرکت کاهش یافته است.

گلکسی 10

مشکل بخش موبایل سامسونگ، در میان رده‌هایش نهفته چرا که خانواده‌ی گلکسی A و J نمی‌توانند با محصولات دیگر برند ها نظیر شیائومی یا هواوی از لحاظ هزینه و نوآوری مقابله کنند.

از سوی دیگر، پرچمداران فعلی این شرکت یعنی گلکسی اس 9 و نوت 9 نتوانسته‌اند مثل گذشته تمام توجه خریداران را به خود جلب کنند. این مسئله موجب می‌شود که کمپانی یاد شده انتظار بسیار زیادی از موبایل‌های بعدی خود یعنی گلکسی اس 10، گلکسی نوت 10 و گلکسی F تاشو داشته باشد.

با این وجود مسئولین این شرکت باور دارند که سه گوشی یاد شده این توانایی را دارند که کمپانی کره‌ای را به موقعیت قبلی‌اش بازگردانند. دی جی کو حتی برای وضعیت کنونی فروش موبایل های سامسونگ کلمه‌ی بحران را بکار برده اما اعلام کرده که موبایل های بعدی این شرکت یعنی گلکسی 10 و گوشی‌های تاشو می‌تواند مشکلات موجود را به خوبی حل کنند.

جالب اینجاست که رئیس بخش موبایل سامسونگ، سهواً نام نسل بعدی گلکسی اس 9 را فاش کرده و آن را گلکسی 10 خوانده است. نامی که شایعات قبلی مبنی بر یکی شدن سری اس و نوت با یکدیگر را به نوعی تایید می‌کند.

حال اگر سامسونگ قصد داشته باشد گلکسی 10 را در بهمن ماه معرفی کند، به احتمال قوی با شکست مواجه خواهد شد اما ممکن است در این تاریخ یا حتی اسفند ماه از گوشی های تاشو سامسونگ رونمایی شود که می توانند جایگزین خوبی برای حفظ روند عرضه‌ی موبایل‌های کمپانی کره‌ای باشند.

حال باید دید سامسونگ می‌تواند با عرضه‌ی پرچمداران بعدی خود عنوان موفقترین تولید کننده موبایل جهان را حفظ کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Shabnam
    Shabnam | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    سامسونگ عالیه ❤?

مطالب پیشنهادی