ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کانسپت FNR Carry All در چین رونمایی شد؛ پیش نمایشی از شاسی بلندهای آینده شورولت

این روزها چشم بیشتر رسانه های خودرویی به چین و نمایشگاه خودروی گوانگژو دوخته شده است. اگر چه این نمایشگاه جولانگاه برندهای داخلی به حساب می آید، اما برخی از شرکت های بین المللی نیز ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

این روزها چشم بیشتر رسانه های خودرویی به چین و نمایشگاه خودروی گوانگژو دوخته شده است. اگر چه این نمایشگاه جولانگاه برندهای داخلی به حساب می آید، اما برخی از شرکت های بین المللی نیز در آن حضور پیدا کرده و جدیدترین مدل های خود را در معرض دید عموم قرار داده اند. شورولت یکی از این شرکت های مطرح است که با کانسپت FNR Carry All در گوانگژو حاضر شده؛ این مفهومی زیبا نام خود را از مدل کلاسیک Suburban Carryall مدل 1935 که در واقع جد معنوی خودروهای شاسی بلند محسوب می شود، به امانت گرفته است.

شورولت مدل 1935 Chevrolet Carryall Suburban

از لحاظ طراحی شورولت FNR Carry All شباهت هایی را با کاماروی فعلی دارد، به ویژه چراغ های اصلی تیز، شکاف های موجود بر روی کاپوت و جلوپنجره مشبک چند ضلعی که کوپه معروف آمریکایی ها را در ذهن تداعی می کند.

شورولت

در قسمت جانبی طراحان شورولت جسارت زیادی به خرج داده و با کمک خطوط و حجم پردازی های بعضا اغراق آمیز نمای پویایی را خلق کرده اند. در این نما رینگ های بزرگ چند پره، کالیپرهای ترمز ساخت شرکت پرآوازه برمبو و دیسک های سرامیک کربنی نیز خودنمایی می کنند. این شاسی بلند کانسپت در نمای عقب نیز از جذابیت های زیادی برخوردار است.

chevrolet-fnr-carry-all-concept

علاوه بر کامارو، بطور کلی می توان شورولت FNR Carry All را مشابه با نسل جدید Blazer نیز توصیف کرد. این دو شاسی بلند از تمامی زوایا بسیار مشابه هم دیده می شوند.

Chevrolet-Blazer-2019-9

با 5 متر طول و 2.86 متر فاصله محوری، FNR Carry All فضای لازم برای حمل شش سرنشین را دارد. به لطف سقف پانورامیک کابین این مفهومی نور زیادی را جذب کرده و همیشه روشنایی کافی خواهد داشت.

به گفته شورولت، تازه ترین مفهومی این شرکت از یک نمایشگر دیجیتال 12 اینچی در پشت فرمان بهره می برد. یک نمونه 10 اینچی لمسی نیز برای کنترل سیستم اینفوتینمنت در نظر گرفته شده است.

chevrolet-fnr-carry-all-concept (2)

علاوه بر اینها برای سرنشینان عقب هم نمایشگرهای اختصاصی تعبیه شده تا به واسطه آنها بتوان سیستم تهویه مطبوع را به صورت مستقل کنترل کرد. متاسفانه فعلا تصاویری از داخل این مفهومی هیجان انگیز در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ همچنین درباره پیشرانه نیز اطلاعاتی در دست نیست.

آنطور که شورولت اعلام کرده، مفهومی FNR Carry All پیش نمایشی از شاسی بلندهای آتی این شرکت به حساب می آید؛ به عبارت دیگر در آینده نزدیک ویژگی ها و عناصر ظاهری این کانسپت در دیگر مدل های شورولت تجلی پیدا کرده و آنها با استایلی مشابه تولید خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی