ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Kingdom Hearts 3 منتشر شد؛‌ سفر به خاطرات کودکی [تماشا کنید]

سرانجام ساخت بازی مورد انتظار Kingdom Hearts 3 بعد از سال ها انتظار به پایان رسید و اسکوئرانیکس به همین مناسبت تریلر جدیدی را از این عنوان منتشر کرده است. در این تریلر بار دیگر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

سرانجام ساخت بازی مورد انتظار Kingdom Hearts 3 بعد از سال ها انتظار به پایان رسید و اسکوئرانیکس به همین مناسبت تریلر جدیدی را از این عنوان منتشر کرده است.

در این تریلر بار دیگر شاهد خودنمایی کاراکترهای نام‌آشنای دنیای والت دیزنی هستیم که همراه با شخصیت اصلی بازی در مقابل آدم بد‌ها صف آرایی می‌کنند. آن‌طور که از این تریلر پیداست، طی بازی قرار است به دنیای تعدادی از این انیمیشن‌ها سفر کرده و چالش‌های متفاوتی را بر اساس همان دنیا تجربه کنیم.

همزمان با انتشار این تریلر تازه که در سینماهای سرتاسر جهان به نمایش گذاشته شده، اسکوئرانیکس به کاربران خود پیشنهاد کرده تا قبل از انتشار بازی نیم‌نگاهی به نسخه‌های پیشین این فرنچایز داشته باشند. پیش از این تمام محتوای عرضه شده تحت نام Kingdom Hearts برای پلی استیشن 4 عرضه شده بود.

در کل باید گفت که با توجه به نمایش‌های اخیر بازی می‌توان حدس زد که چرا مدت ساخت Kingdom Hearts 3 تا این اندازه طولانی بوده و به نظر می‌رسد که با یکی از عظیم‌ترین دنیاها در تاریخ بازی‌های ویدیویی روبرو باشیم.

برای مثال بخشی به نام مینی گیم در بازی وجود خواهد داشت در آن‌جا می‌توانید مراحلی را تجربه کنید که شباهت بسیار زیادی به انیمیشن‌های دهه هشتاد میلادی کمپانی والت دیزنی دارند. در ضمن این مینی گیم‌ها هم اکنون روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل بازی هستند.

اسکوئرانیکس بارها اعلام کرده که Kingdom Hearts 3 یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این کمپانی به شمار رفته و طی ماه‌های اخیر حتی ۱۰۰ کارمند جدید برای اتمام پروژه به تیم ساخت بازی اضافه شده‌اند. سری Kingdom Hearts در دو نسخه قبلی خود در نسل ششم بازی های ویدیویی، با استقبال زیادی از سوی منتقدان و کاربران روبرو شد.

این بازی روز 9 بهمن سال جاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و هنوز خبری از نسخه پی سی آن نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی