ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد

شیائومی اولین فروشگاه سری محصولات می خود در کشور هند را سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح کرد. از آن زمان تا به حال محبوبیت این برند چینی در بازار هند بسیار بالا رفته و موجب شده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

شیائومی اولین فروشگاه سری محصولات می خود در کشور هند را سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح کرد. از آن زمان تا به حال محبوبیت این برند چینی در بازار هند بسیار بالا رفته و موجب شده که کمپانی یاد شده سعی کند در بازار این کشور بیشتر سرمایه گذاری کند. شیائومی هفتم آبان ماه به صورت همزمان ۵۰۰ فروشگاه در کشور هند افتتاح کرد. این مسئله موجب شد که مسئولین کتاب رکوردهای جهانی گینس تا امروز این اتفاق را بررسی کنند و بالاخره اعلام کنند که نام این برند چینی در این کتاب ثبت شده است.

پس از این اتفاق کمپانی چینی با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که برنامه‌ی آنها برای بازار هند تمام نشده و قصد دارند که تجربه‌ی فروشگاه های پرچمدار را برای خریداران مناطق روستایی هم به ارمغان آورند.

بنابراین شیائومی برنامه دارد تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی، ۵ هزار فروشگاه در هند بسازد و بدین شکل برای ۱۵ هزار نفر هندی کار آفرینی کند.

تصویری از لحظه‌ی تحویل رکورد جهانی به مسئولین این شرکت ثبت شده که می تواند مانور تبلیغاتی جالبی برای این شرکت باشد. این کمپانی در حال حاضر از میزانی که تحلیلگران تخمین می‌زدند موفقتر بوده و توانسته عملکردی بسیار خوبی از خود برجای بگذارد. گزارش شده که این برند در سه ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری، موفق شده محبوبترین برند بازار تلفن های هوشمند در بازار هند بشود و میزان فروشی باورنکردنی ار تجربه کند.

اکنون ۵۰۰ فروشگاه جدید در مناطق مختلف هند وجود دارد که موجب شده خریداران بیشتری سراغ محصولات این شرکت بیایند و مدلی از آنها را برای خود برگزینند. حال فروشگاه های جدید نه تنها می‌تواند جایگاه این شرکت به عنوان موفقترین تولید کننده‌ی تلفن های هوشمند در بازار هند را محکم کند بلکه می تواند میزان فروش بهتری برایش رقم زند و موجبات شکستن رکوردی دیگر را فراهم کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۱ آذر ۱۳۹۷

    شیائومی عالیه

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۳۰ آبان ۱۳۹۷

    این فروشگاه ها بیشترین هزینه رو داره،پس حتما قیمت محصولاتشون افزایش پیدا خواهد کرد

مطالب پیشنهادی