ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گزارش ماه اکتبر NPD منتشر شد؛ پلی استیشن 4 و Call of Duty: Black Ops IIII در صدر

با توجه به گزارش ماه اکتبر گروه NPD که چندی پیش در فضای مجازی منتشر شد، کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 بار دیگر توانست در صدر لیست پرفروش‌ ترین کنسول‌های ماه در ایالات متحده‌ی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

با توجه به گزارش ماه اکتبر گروه NPD که چندی پیش در فضای مجازی منتشر شد، کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 بار دیگر توانست در صدر لیست پرفروش‌ ترین کنسول‌های ماه در ایالات متحده‌ی آمریکا قرار گیرد.

با توجه به این گزارش، میزان فروش پلی استیشن 4 در اکتبر امسال بالاتر از فروش این کنسول در اکتبر‌ سال‌های گذشته بوده است. این میزان نه تنها رکورد جدیدی برای پلی استیشن 4 محسوب می‌شود، بلکه میزان فروش این کنسول به حدی بوده است که توانست رکورد بیشترین فروش کنسول‌های خانواده پلی استیشن در این ماه از سال 2002 تاکنون را نیز بشکند.

در ادامه گزارش آمده است که فروش ماه اکتبر ایکس باکس وان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است و میزان فروش 2 کنسول NES Classic و SNES Classic نیز قابل توجه بوده‌ است.

پلی استیشن 4

لیست پرفروش ترین بازی‌ها احتمالاً شما را غافل گیر خواهد کرد. در حالی که بسیاری انتظار داشتند تا بازی Red Dead Redemption 2 را در صدر لیست ببینند، عنوان Call of Duty: Black Ops IIII توانست با فروشی بیشتر در رتبه‌ی نخست قرار گیرد. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، این است که بازی Red Dead Redemption 2 دیرتر از Black Ops IIII منتشر شد و در نتیجه مدت زمان کمتری در بازار موجود بوده است. با در نظر گرفتن این موضوع، رخ دادن چنین اتفاقی منطقی به نظر می‌رسد.

رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم لیست پرفروش‌ ترین بازی‌ها نیز به ترتیب در  اختیار NBA 2K19 ،Assassin’s Creed Odyssey و Super Mario Party قرار گرفت. در ادامه می‌توانید لیست پر فروش‌ترین بازی‌ها را به صورت کامل مشاهده کنید:

  1. Call of Duty: Black Ops IIII
  2. Red Dead Redemption II
  3. Assassin’s Creed: Odyssey
  4. NBA 2K19
  5. Super Mario Party
  6. Soul Calibur VI
  7. FIFA 19
  8. Marvel’s Spider-Man
  9. Madden NFL 19
  10. WWE 2K19
  11. Forza Horizon 4
  12. Lego DC Super Villains
  13. My Hero One’s Justice
  14. Shadow Of The Tomb Raider
  15. Mario Kart 8
  16. Grand Theft Auto V
  17. Super Mario Odyssey
  18. Diablo III
  19. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  20. NHL 19

با توجه گزارش، در ماه اکتبر امسال 1.5 میلیارد دلار روی بازی‌های ویدیویی خرج شده است که از این میزان، 965 میلیون دلار مربوط به نرم افزار و باقی نیز مربوط به سخت افزار می‌شود. همچنین در بخش دیگری از گزارش، وضعیت کلی صنعت گیم آمریکا در ماه اکتبر بسیار خوب توصیف شده است و پیش بینی می‌شود این وضعیت با ورود به ماه نوامبر روند صعودی داشته باشد؛ زیرا در این ماه شاهد انتشار چندین بازی جدید و تخفیف‌های ویژه تعطیلات سال نو خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی