ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

استعمال مواد مخدر کار دست ماسک داد؛ ناسا اسپیس اکس را بازرسی می‌کند

چند وقت پیش ایلان ماسک که همانند بسیاری از بزرگان صنعت تکنولوژی به شخصیت غیر قابل پیش بینی خود معروف شده در یک مصاحبه‌ی اینترنتی، سیگاری متشکل از ترکیب ماریجوانا و تنباکو کشید. این مسئله ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

چند وقت پیش ایلان ماسک که همانند بسیاری از بزرگان صنعت تکنولوژی به شخصیت غیر قابل پیش بینی خود معروف شده در یک مصاحبه‌ی اینترنتی، سیگاری متشکل از ترکیب ماریجوانا و تنباکو کشید. این مسئله جنجال زیادی در رسانه‌ها به راه انداخت و موجب شد که مدیرعامل بوئینگ حتی از سمت خود به شکلی برکنار شود. حال گزارش شده که ناسا پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره قرار است به بررسی وضعیت محل کار دو شرکت اسپیس اکس و بوئینگ بپردازد.

این دو شرکت جزو کمپانی‌هایی خصوصی هستند که چند وقتی است با ناسا همکاری می‌کنند و قرار است در آینده‌ای نزدیک فضانوردانی را به ایستگاه فضایی بین المللی منتقل کنند. حال ناسا پس از اتفاقات اخیر، نگران وضعیت محل کار این دو شرکت شده و قصد دارد بررسی‌هایی در این زمینه انجام دهد.

گفته شده که این ارزیابی روی جزئیات تکنیکی تمرکز نخواهد کرد اما مسائلی نظیر قوانین مصرف مواد مخدر، سبک رهبری و مدیریت و مسائلی نظیر میزان ساعات کاری کارمندان را بررسی خواهد کرد.

ناسا مدعی شده که از ابتدای سال میلادی آینده این ارزیابی را آغاز خواهد کرد و طی چند ماه آن را به اتمام خواهد رساند اما هنوز هیچ گونه اظهارنظری در این زمینه ارائه نکرده است.

با این وجود اسپیس اکس خاطرنشان کرده که ارتباطی قوی با ناسا دارد و این شرکت از شرایط امینتی محل کار آنها اطلاع دارند. مسئولین این شرکت مدعی شده‌اند که هیچکدام از نیرو‌های کاری آنها در محل کار سراغ مواد مخدر نمی‌روند و برنامه‌های کاری این شرکت به درستی تنظیم شده است تا فشار زیادی به کارمندانشان وارد نشود.

از طرف دیگر بوئینگ اعلام کرده هنوز ناسا رسماً به آنها اطلاع نداده که قرار است محل کارشان را ارزیابی کند یا خیر اما کارکنان این شرکت نیز در محیط کاری اجازه استعمال دخانیات یا الکل را نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mahdi Behkar
    Mahdi Behkar | ۳۰ آبان ۱۳۹۷

    صبح تا شب تو هر رسانه خبری ماسک و کارمنداش هذیان گویی رو شروع میکنن
    اثر ماریجوانا واقعا از مخدرای دیگه مزخرفه

  • s.heydar
    s.heydar | ۳۰ آبان ۱۳۹۷

    ایلان ماسک هم میدونه با ماریجوانا میشه رفت فضا نه اسپیس ایکس

  • Ahmadmosavi0093@gmail.com
    Ahmadmosavi0093@gmail.com | ۳۰ آبان ۱۳۹۷

    ماری جوانا چیز خوبیه ??
    البته نظر شخصیمه ❤️❤️

مطالب پیشنهادی