ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

همه کاربران می‌توانند در مسابقه ۱ میلیون دلاری فورتنایت شرکت کنند

در مسابقه بزرگ بعدی فورتنایت برای اولین بار تمام کاربران این بازی اجازه شرکت خواهند داشت تا بتوانند شانس خود را برای به دست آوردن ۱ میلیون دلار امتحان کنند. قطعا جایزه بزرگ این رقابت‌ها ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

در مسابقه بزرگ بعدی فورتنایت برای اولین بار تمام کاربران این بازی اجازه شرکت خواهند داشت تا بتوانند شانس خود را برای به دست آوردن ۱ میلیون دلار امتحان کنند.

قطعا جایزه بزرگ این رقابت‌ها باعث خواهد شد که تعداد زیادی از استریمرهای معروف فورتنایت مانند نینجا در آن حضور پیدا کنند اما هنوز هم ممکن است کاربر ناشناخته اما با استعدادی بتواند شانس خوبی برای به دست آوردن این جایزه بزرگ داشته باشد. تورنمنت قبلی فورتنایت که مدتی پیش برگزار شد، تنها مختص به بازیکنان حرفه‌ای این عنوان و استریمرهای معروف بود و حال به نظر می‌رسد اپیک گیمز قصد دارد با اضافه کردن کاربران عادی به لیست شرکت کننده‌ها، محبوبیت فورتنایت را بیش از گذشته کند.

البته این تورنمنت در حال حاضر تنها برای افراد حوزه آمریکای شمالی و اروپا در دسترس بوده و اگر شما اکانت خود را با آدرس این منطقه‌ها ساخته باشید، امکان شرکت در مسابقه ۱ میلیون دلاری را خواهید داشت. البته اپیک گیمز قول داده تا در آینده‌ای نزدیک امکان حضور افراد دیگر مناطق را هم در مسابقات بزرگ خود فراهم کند.

فورتنایت

اهمیت این عنوان به حدی رسیده که طبق اعلام وال استریت ژورنال برخی والدین برای موفقیت‌ فرزندانشان در فورتنایت مربی استخدام می‌کنند تا آن‌ها شانس به دست آوردن شغل و درآمد از این رشته را داشته باشند. البته محبوبیت فورتنایت یک بعدی منفی را هم در پی داشته و تعداد از کاربران این عنوان به خاطر اعتیاد به آن مجبور به استفاده از دارو شده‌اند.

فورتنایت این روزها از مبحوبیت بسیار زیادی بهره می‌برد. چندی پیش سازندگان بازی اعلام کردند که این عنوان توانسته تا رکورد تعداد کاربران همزمان آنلاین را که پیش از این هم در اختیار خودش بود ارتقا دهد.

این بازی پیش از این هم توانسته بود طی مراسم Golden Joystick Awards در حضور رقبای نام‌آشنایی عنوان بهترین بازی سال را به دست آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amirhosein deadshot
    amirhosein deadshot | ۳۰ آبان ۱۳۹۷

    منکه حتما شرکت می کنم??

مطالب پیشنهادی