ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر ۱۰ لایت
تکنولوژی

آنر ۱۰ لایت با چیپست کایرین ۷۱۰ و ۶ گیگابایت رم معرفی شد

هواوی زیر مجوعه آنر را برای جذب قشر جوان راه اندازی کرده و آخرین تلاش کمپانی چینی برای جلب نظر این افراد آنر ۱۰ لایت نام دارد که با رنگی جذاب و سخت افزار قابل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۰

هواوی زیر مجوعه آنر را برای جذب قشر جوان راه اندازی کرده و آخرین تلاش کمپانی چینی برای جلب نظر این افراد آنر ۱۰ لایت نام دارد که با رنگی جذاب و سخت افزار قابل قبول همراه شده است.

آنر ۱۰ لایت از نمایشگر ۶.۲۱ اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن +Full HD، چیپست کایرین ۷۱۰ با پشتیبانی از GPU Turbo 2.0 و ۴ یا ۶ گیگابایت رم بهره می برد. نسخه ۴ گیگبایتی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه است اما مدل ۶ گیگابایتی دارای حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. آنر ۱۰ لایتکایرین ۷۱۰ از GPU Turbo پشتیبانی می کند که قدرت گرافیکی در بازی های نیازمند به پردازش گرافیکی سنگین را تا ۶۰ افزایش داده و در عین حال مصرف انرژی را ۳۰ درصد کمتر می کند.
سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 نقش دوربین اصلی را ایفا می کند اما در کنار آن سنسوری ۲ مگاپیکسلی امکان سنجش عمق و تصویربرداری پرتره را فراهم کرده است.

در پنل جلو نیز دوربینی ۲۴ مگاپیکسلی قرار گرفته که با ترکیب داده‌های چند پیکسل در یک پیکسل واحد کیفیت تصویر را ارتقا می دهد. این دوربین با بهره گیری از هوش مصنوعی به مرور زمان بهبود پیدا می کند. در حالت پرتره می توانید شکل چهره، روشنایی، نور محیط، سایز و رنگ چشم و دندان ها را تغییر دهید. آنر ۱۰ لایتدیگر ویژگی های این موبایل شامل باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، 4G VoLTE دوگانه، پورت میکرو USB، پشتیبانی از جک هدفون، سنسور اثر انگشت فیزیکی و اندروید پای با پوسته EMUI 9 است. یکی از جالبترین ویژگی های آنر ۱۰ لایت بدنه با رنگ گرادیان آبی، قرمز، مشکی و سفید است که آنر روی آن تاکید زیادی داشته است.

این موبایل از فردا و با قیمت ۲۰۰ دلار برای نسخه با ۴ گیگابایت رم، ۲۴۵ دلار برای مدل ۶+۶۴ گیگابایت و ۲۷۵ دلار برای مدل ۶+۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abo_l
    abo_l | ۳۰ آبان ۱۳۹۷

    اگه ۵.۸ بود عالی بود

مطالب پیشنهادی