ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Find My Device حالا دیوایس‌ها را در فضای بسته هم ردیابی می‌کند

اپلیکیشن Find My Device گوگل که مدت‌هاست اندرویدی‌ها را در ردیابی دیوایس‌های گمشده و سرقتی کمک می‌کند، حالا به لطف یک به‌روزرسانی در انجام این کار پیشرفته‌تر هم شده است. با آپدیت جدید، اپلیکیشن Find ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

اپلیکیشن Find My Device گوگل که مدت‌هاست اندرویدی‌ها را در ردیابی دیوایس‌های گمشده و سرقتی کمک می‌کند، حالا به لطف یک به‌روزرسانی در انجام این کار پیشرفته‌تر هم شده است. با آپدیت جدید، اپلیکیشن Find My Device حالا می‌تواند محل دقیق دیوایس شما در ساختمان‌های بزرگ را هم نشان بدهد.

این نتیجه سال‌ها تلاش گوگل در تصویربرداری از فضاهایی مثل فروشگاه‌ها، پاساژهای بزرگ و فرودگاه‌ها بوده است. با این حساب وقتی تلفن هوشمندتان را در چنین فضاهایی گم کنید، به راحتی قادر به ردیابی و پیدا کردن آن خواهید بود.

متأسفانه گوگل هنوز فهرستی از ساختمان‌های مورد پشتیبانی خود در این قابلیت را ارائه نداده، بنابراین برای پیدا کردن آن‌ها باید به شانس خود تکیه کنید. از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که جی پی اس به میزان اندکی خطا دارد، بنابراین شاید ویژگی جدید اپلیکیشن در یافتن محل دقیق دیوایس‌ آنقدری که تصور می‌کنید دقیق نباشد.

با این وجود نمی‌توان منکر کاربردی بودن این قابلیت شد و می‌توان امید داشت که به مرور زمان دقت آن در یافتن دیوایس‌های گمشده بیشتر و بیشتر شود. در انتها بد نیست اشاره کنیم که در کنار اضافه کردن ساختمان‌های بزرگ، نسخه جدید Find My Device حالا از پروفایل‌های کاری نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی