ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کار توسعه اندروید Q احتمالا آغاز شده است

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند دیوایس‌های خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید پای آپدیت کرده‌اند اما بر اساس بنچمارکی تازه‌ای که در سایت Geekbench منتشر شده،‌ به نظر می‌رسد گوگل کار ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند دیوایس‌های خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید پای آپدیت کرده‌اند اما بر اساس بنچمارکی تازه‌ای که در سایت Geekbench منتشر شده،‌ به نظر می‌رسد گوگل کار روی اندروید Q را هم از همین حالا شروع کرده است.

مانند رسم همیشگی گوگل، در ابتدا گوشی‌های این کمپانی جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد و بر همین اساس چندان عجیب نیست که این بنچمارک جدید هم متعلق به گوگل پیکسل 3 ایکس ال باشد. پیش از این هم اطلاعاتی در مورد این موضوع که گوشی‌های مجهز به اندروید پای زودتر به نسخه بعدی اندروید آپدیت خواهند شد وجود داشت.

جدا از تست‌ مربوط به اندروید بعدی، گوگل پیکسل 3 به عنوان پرچمدار فعلی گوگل مشکلات زیادی از قبیل پدیدار شدن بریدگی نمایشگر دوم،  مشکل ذخیره تصاویر، مسائل مربوط به مدیریت حافظه، اعوجاج صدای اسپیکر، داغ‌ شدن بدنه و باگ در مکالمه تلفنی را تجربه می‌کند که بعضی از آن‌ها هنوز سر جای خود هستند.

اندروید Q

اخبار مربوط به اندروید Q در حالی شنیده می‌شوند که نسخه فعلی این سیستم‌عامل هنوز هم راه زیادی تا همه‌گیر شدن دارد.

چندی پیش و در نسخه بتای اندروید پای، سامسونگ طراحی گرافیکی پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 10 را به نمایش گذاشت. بر اساس این طراحی سامسونگ قصد دارد برای موبایل پرچمدار بعدی خود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه کرده و بر اساس طرح‌هایی که پیش از این هم به بیرون درز کرده بود، اسکنر عنبیه را از بالای گوشی خود حذف کرده و حاشیه‌های صفحه نمایش را در گلکسی اس 10 کم کند.

اسنشال فون و برخی از دیوایس‌های وان‌پلاس، نوکیا و هواوی تعدادی از برند‌هایی هستند که انتشار آپدیت اندروید پای را آغاز کرده‌اند و کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ هم باید در سه ماهه اول سال آینده میلادی منتظر عرضه این سیستم‌عامل روی موبایل‌های خود باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی