ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو در بازار تهران؛ از پژو پارس 71 میلیونی تا سراتو سایپا 192 میلیونی

این روزها بازار خودرو کشور در شرایط بسیار حساسی وجود دارد. برخی خودروسازان قیمت خودرو های خود را در سکوتی مبهم افزایش داده ‌اند که اعتراض بسیاری از مشتریان خود را بدنبال داشته‌ است. برخی خودروسازان که ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

این روزها بازار خودرو کشور در شرایط بسیار حساسی وجود دارد. برخی خودروسازان قیمت خودرو های خود را در سکوتی مبهم افزایش داده ‌اند که اعتراض بسیاری از مشتریان خود را بدنبال داشته‌ است. برخی خودروسازان که در روزهای گذشته افزایش قیمت داشته ‌اند منتظر تسویه حساب مشتریان با قیمت‌ های جدید هستند و احتمالا این نگرانی برای شرکت‌ ها وجود دارد که سیل انصراف‌ مشتریان از قراردادها، دردسر جدیدی را برای آنها به وجود نیاورد.
باتوجه به بررسی وضعیت بازار در روز گذشته، شاهد نوسان قیمت برخی مدل‌ ها در بازار بودیم که از مهم‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به کاهش سه‌ میلیون‌ تومانی قیمت سراتو آپشنال سایپا اشاره کرد. بر این اساس روز گذشته سراتو آپشنال یا موتور 2 لیتری با قیمتی حدود 192 ‌میلیون‌ تومان معامله شد که نسبت‌ به روز گذشته‌ با افت قیمت 3‌ میلیون ‌تومانی همراه بود.

قیمت خودرو

همچنین پژو 207 اتوماتیک نیز با افزایش 2 میلیونی حدود 114 ‌میلیون ‌تومان خرید و فروش شد. پژو پارس اتوماتیک هم نسبت‌ به روز گذشته با افزایش نسبی به قیمت 92 ‌میلیون ‌تومان رسید. بررسی‌ ها نشان می‌ دهند تندر پلاس دنده ‌ای با افزایش یک ‌میلیونی به بهای 97 ‌میلیون ‌تومان رسیده، این درحالی است که نسخه اتوماتیک این خودرو با قیمتی حدود 113‌میلیون ‌تومان در بازار معامله می ‌شود.

قیمت پژو 405 اس‌ ال ‌ایکس نیز با افزایش نسبت‌ به روز گذشته همراه بود و با قیمتی حدود 61 میلیون‌ تومان معامله شد. از طرفی ام‌ وی ‌ام ایکس 22 دنده ‌ای که نسبت ‌به ماه‌ های گذشته جهش قیمتی بالایی را تجربه کرده، چندان با نوسان همراه نبوده و با قیمت 109‌میلیون تومان معامله می‌ شود.دنا امروز در بازار خودرو تهران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت 81 میلیون تومان معامله شد. 

206 تیپ 5 هم بدون تغییر قیمت در این بازار به قیمت 72 میلیون تومان معامله شد.
خودروسازان بزرگ کشور یعنی سایپا و ایران خودرو بلاتکلیف هستند چون وزارت صنعت قصد ندارد قیمت جدید خودورها را به این زودی‌ ها اعلام کند و در سوی دیگر مشتریان این دو شرکت‌ این روزها با دو نگرانی رو به ‌رو هستند، یکی اینکه اصلا خودرویی به آنها تحویل داده خواهد شد یا نه و دیگری اینکه آیا توانایی تسویه حساب خودروها با قیمت جدید را دارند یا خیر؟
استعلام قیمت خودرو های داخلی از بازار تهران و کرج:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • naser gh
    naser gh | ۱ آذر ۱۳۹۷

    وقتی مملکت صاحب نداشته باشه همین میشه وقتی سپاه لاشخور کل امورات و پول نفت رو دست بگیره همین میشه کشورو به گند میگشن

  • Reza Hashemi nasab
    Reza Hashemi nasab | ۱ آذر ۱۳۹۷

    مردم مملکتی ک پراید 40 ومنی بخرن ، حقشونه ... ... خوشم میاد میگن تحریم تاثیری نداره ، ی روز میگن گیربکس اتوماتیک نداریم ی روز میگن قطعه نداریم الانم ک میگن تعداد ایربگ کم میکنن

مطالب پیشنهادی