ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

طراحی جدید پروفایل اینستاگرام به جای تعداد فالوور‌ها روی کاربر تمرکز خواهد کرد

اینستاگرام امروز در وبسایت خود اعلام کرد که این شرکت به دنبال ارزیابی طراحی جدیدی برای بخش پروفایل کاربرانش است. در این پست اعلام شد که احتمالا کاربران در روز‌های آتی تغییراتی در نوع دسترسی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

اینستاگرام امروز در وبسایت خود اعلام کرد که این شرکت به دنبال ارزیابی طراحی جدیدی برای بخش پروفایل کاربرانش است. در این پست اعلام شد که احتمالا کاربران در روز‌های آتی تغییراتی در نوع دسترسی به ویژگی‌ها و همچنین طراحی بخش پروفایل کاربران مشاهده خواهند کرد. البته این تغییرات نوع نمایش پست‌ها در پروفایل را تغییر نخواهد داد.

نمونه‌هایی از تغییراتی که ممکن است رخ دهد را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید. اصلی‌ترین تغییر مربوط به این است که تمرکز کمتری روی تعداد فالوور‌ها خواهد بود. در این تصاویر مشاهده می‌شود که تعداد دنبال کننده‌های هر کاربر به صورت ریز‌تری نمایش داده می‌شود و تمرکز اصلی روی اطلاعات فردی کاربران خواهد بود.

توییتر هم اخیرا تغییرات مشابهی را اعمال کرده بود و در آن سعی می‌کرد تا روی مکالمات اصلی در هر اکانت تمرکز نماید و کمتر خودش را درگیر اعداد کند.

بدون شک اینستاگرام هم به دنبال کسب اعتبار بیشتر برای پلفترم خود است و به همین دلیل چندی پیش حذف فالوور‌ها، لایک‌ها و کامنت‌های تقلبی را آغاز کرده. در ادامه‌ی این پروسه حالا اینستاگرام در نظر دارد تا تمرکز اصلی را روی کاربران معطوف کند، نه تعداد فالوور‌ها.

در این تصاویر می‌توان دکمه‌های Follow و Message را هم کنار یکدیگر مشاهده کرد. همچنین با زدن روی فالوور‌های یک فرد، می‌توانید افرادی که هردو آن‌ها را دنبال می‌کنید را نیز مشاهده نمایید.

حالا Grid و پست‌ها هرکدام تب‌های مجزایی برای خود خواهند داشت. همچنین در تصاویر می‌توان بخشی خاص را تحت عنوان IGTV مشاهده کرد. در واقع به زودی می‌توان پست‌های مربوط به IGTV هر اکانت را به صورت مجزا مشاهده نمود. علاوه بر این، اکانت‌های مربوط به کسب و کار دارای تب‌هایی مثل Shop، Directions، Call و Start Order خواهند بود.

اینستاگرام اعلام کرده که در حال ارزیابی طراحی مورد نظر جدید خود است و تا حد زیادی اعمال این تغییرات مربوط به نظر کاربران خواهد بود. بنابراین ممکن است در صورت نارضایتی جمع زیادی از کاربران، اینستاگرام از اعمال برخی تغییرات یاد شده، صرف نظر نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی