ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این پیانوی اسباب بازی که با قطعات لگو ساخته شده، می‌تواند بنوازد [تماشا کنید]

یک ایده‌ی جالب توسط یکی از طرفداران لگو طراحی شده که یک پیانو را شبیه سازی می‌کند و می‌تواند موسیقی بنوازد. این پیانوی اسباب بازی که از ۲۷۹۸ قطعه‌ی لگو ساخته شده، دارای جزئیات یک ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

یک ایده‌ی جالب توسط یکی از طرفداران لگو طراحی شده که یک پیانو را شبیه سازی می‌کند و می‌تواند موسیقی بنوازد. این پیانوی اسباب بازی که از ۲۷۹۸ قطعه‌ی لگو ساخته شده، دارای جزئیات یک پیانوی واقعی است.

این اسباب بازی دارای ۲۵ دکمه‌ی مستقل از هم است که حرکت می‌کنند و همچنین یک کیبورد قابل جداسازی و از همه جالب‌تر ۲۵ رشته‌ی پیانو دارد. از ویژگی‌های قابل توجه دیگر آن می‌توان به تعدیل کننده‌ و پدال پیانو و همچنین درب بزرگی اشاره کرد که می‌تواند باز و بسته شود.

این لگو نمی‌تواند نوت‌های واقعی موسیقی بنوازد اما دارای ویژگی نواختن خودکار است که باعث می‌شود دکمه‌های پیانو به طور خودکار در گام‌های مختلف و ریتم‌های گوناگون به اجرای موسیقی بپردازند. برای این اسباب بازی حتی یک نیمکت قابل تنظیم هم طراحی شده است.

صاحب این ایده که خود را SleepyCow معرفی می‌کند امیدوار است که ایده‌اش آنقدر برای طرفداران لگو جذاب باشد که شرکت لگو نسبت به تولید این اسباب بازی مجاب شود تا بتوان این پیانوی اسباب بازی را از فروشگاه‌ها خریداری کرد.

SleepyCow که خود یک نوازنده‌ی پیانو است از کودکی علاقمند بود تا بتواند با استفاده از قطعات لگو یک پیانوی اسباب بازی کوچک تولید کند. وی بر این باور است که در صورت تولید این اسباب بازی، بسیاری از کودکان می‌توانند با اجزای واقعی داخلی یک پیانو آشنا شوند تا بهتر آن را بنوازند و با آشنایی بیشتری نسبت به یادگیری آن اقدام کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیویی مربوط به این اسباب بازی جذاب را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی