ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندر‌ها از سامسونگ گلکسی A8s استفاده از بریدگی نمایشگر را نشان می‌دهند

سامسونگ قصد دارد یک میان رده‌ی جدید تحت عنوان سامسونگ گلکسی A8s عرضه کند. حالا یک منبع نسبتا معتبر -همان منبعی که پیش از این به درستی رندر‌های مربوط به گلکسی A9 را یک ماه ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

سامسونگ قصد دارد یک میان رده‌ی جدید تحت عنوان سامسونگ گلکسی A8s عرضه کند. حالا یک منبع نسبتا معتبر -همان منبعی که پیش از این به درستی رندر‌های مربوط به گلکسی A9 را یک ماه پیش از عرضه منتشر کرده بود- تصاویری از گوشی جدید شرکت کره‌ای منتشر کرده است.

سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که قبل از معرفی پرچمدار خود یعنی سامسونگ گلکسی S10‌ قصد دارد از سه نمایشگر جدید تحت عناوین Infinity-U، Infinity O و Infinity-V پرده‌برداری کند. حالا در رندر‌های جدید منتشر شده از گلگسی A8s می‌توان نگاهی دقیق‌تر به Infinity-O داشت.

از این رندر‌ها به نظر می‌رسد که سامسونگ برای اولین بار از نمایشگری استفاده کرده که دارای شکاف یا بریدگی است. البته این بریدگی مشابه با آن چیزی نیست که عموما در گوشی‌های جدید شاهدش بودیم.

در این تصاویر می‌توان در قسمت بالای سمت چپ نمایشگر گوشی کره‌ای، نقطه‌ای گرد را ببینیم که لنز دوربین در آن بخش تعبیه شده است. این موضوع باعث شده که حاشیه‌های بالایی این گوشی به طور کامل حذف شده باشند. البته حاشیه‌های بسیار نازکی در بخش پایینی تلفن همراه قابل مشاهده است که بخش بالایی و پایینی گوشی را نامتقارن کرده است.

بر اساس شایعات به نظر می‌رسد که این گوشی دارای دوربین سه گانه‌ در پنل پشتی است اما هنوز اطلاعی از مشخصات دقیق آن‌ها در دست نیست. در تصاویر رندر شده، جایی برای قرارگیری سنسور اثر انگشت در پشت گوشی در نظر گرفته شده است. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که گوشی بعدی کره‌ای‌ها از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره‌مند باشد.

همچنین طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی A8s با استفاده از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ و همراه با ۶ گیگابایت رم عرضه شود. استفاده‌ی پیش فرض این گوشی از سیستم عامل اندروید 9 پای همراه با رابط کاربری One UI‌ از دیگر پیش‌بینی‌هایی است که می‌توان طبق شایعات مطرح نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abo_l
    abo_l | ۱ آذر ۱۳۹۷

    فقط امیدوارم ۵.۸اینچ باشه من نمیفهمم چرا امسال همه شرکتا گوشیاشون بالای شیش اینچه.

مطالب پیشنهادی