ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه‌ی نهایی اپلیکیشن Digital Wellbeing گوگل از فاز بتا خارج شد

امسال یکی از اپیدمی‌های نرم افزاری، امکان مشاهده و مدیریت زمان سپری شده در اپلیکیشن‌های مختلف و صفحات مجازی بود. یکی از این رویکرد‌ها مربوط به گوگل بود که از نسخه‌ی بتای Digital Wellbeing رونمایی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

امسال یکی از اپیدمی‌های نرم افزاری، امکان مشاهده و مدیریت زمان سپری شده در اپلیکیشن‌های مختلف و صفحات مجازی بود. یکی از این رویکرد‌ها مربوط به گوگل بود که از نسخه‌ی بتای Digital Wellbeing رونمایی کرد. اپلیکیشنی که با استفاده از آن می‌شد مدت زمان سپری شده در فضاهای مجازی و اپلیکیشن‌های مختلف را مدیریت کرد. این اپلیکیشن مدتی در حالت بتا قرار داشت اما حالا از حالت بتا خارج شده است.

پیش از این اگر می‌خواستید از این اپلیکیشن برای گوگل پیکسل 2 و پیکسل 3 استفاده کنید، باید ابتدا به اکانت گوگل متصل می‌شدید. حالا دیگر این موضوع مورد نیاز نخواهد بود و این اپلیکیشن در نسخه‌ی پایدار خود قرار گرفته است. این اپلیکیشن برای همه‌ی تلفن‌های گوگل پیکسل و همه‌ی دستگاه‌هایی که از اندروید شخصی سازی نشده‌ی One استفاده می‌کنند در دسترس قرار گرفته است.

متاسفانه این اپلیکیشن هنوز برای دستگاه‌های اندرویدی غیر از دستگاه‌های گوگل عرضه نشده، اما احتمالا گوگل به زودی پشتیبانی از برند‌های وان پلاس و اسنشال را در دستور کار خود قرار دهد. چرا که این دو تولید کننده اندروید‌های کمتر دستکاری شده را برای کاربران خود عرضه کرده‌اند.

برای نصب اپلیکیشن Digital Wellbeing روی پیکسل یا گوشی‌هایی که از اندروید One استفاده می‌کنند، کافیست نام اپلیکیشن را در گوگل پلی جست و جو نمایید. وقتی این اپلیکیشن را نصب کردید گزینه‌ی مربوط به آن از بخش تنظیمات سیستم عامل در دسترس خواهد بود.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید متوجه شوید که به طور روزانه چه مقدار زمان برای نرم افزار‌های مختلف صرف می‌کنید. امکان مدیریت زمان مصرف شده برای هر اپلیکیشن هم با استفاده از این نرم افزار کاربردی امکان پذیر است.

به عنوان مثال برای استفاده‌ی کمتر از اینستاگرام، می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن برای اینستاگرام زمان تایید کنید. به محض استفاده‌ی بیش از حد اینستاگرام، Digital Wellbeing به شما اخطار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad
    Ahmad | ۱ آذر ۱۳۹۷

    برنامه خیلی عالی هست مخصوصا برای مدیریت زمان و اینکه چند ساعت استفاده کردی از برنامه رو خیلی عالی نشون میده و میشه بین روزها نسبت سنجی کرد که در روز چقدر تلف میکنیم پای گوشی، برای ترک اعتیاد به گوشی عالیه ?

مطالب پیشنهادی