ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایسوس اطلاعات جدیدی از گوشی گیمینگ ذنفون مکس پرو (M2) منتشر کرد

ساعاتی پیش اکانت توییتر ایسوس اندونزی با انتشار ویدیویی اطلاعات جدیدی از گوشی ذنفون مکس پرو (M2) منتشر کرد. ویدیو معرفی این گوشی کمی گمراه‌ کننده است و برخلاف اطلاعات به بیرون درز کرده، به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

ساعاتی پیش اکانت توییتر ایسوس اندونزی با انتشار ویدیویی اطلاعات جدیدی از گوشی ذنفون مکس پرو (M2) منتشر کرد.

ویدیو معرفی این گوشی کمی گمراه‌ کننده است و برخلاف اطلاعات به بیرون درز کرده، به صورت ضمنی نشان می‌دهد که ذنفون مکس پرو (M2) دوربین سه‌گانه دارد اما تصویری که قبل از معرفی آن لو رفته بود به خوبی مشخص می‌کند که در واقع با یک فلش روبرو هستیم.

یکی از نکات مربوط به این گوشی که ایسوس مانور زیادی روی آن داده به ظرفیت ۵ هزار میلی آمپر ساعت باتری آن برمی‌گردد. همچنین ایسوس از هشتگ نسل بعدی گیمینگ برای مکس پرو (M2) استفاده کرده که با توجه به ظرفیت‌های پردازنده اسنپدراگون 660 کمی غیر منطقی است. به طور کلی این گوشی به عنوان نسل جدید میان رده‌های ایسوس شناخته می‌شود. دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی این موبایل با مجهز بودن به فلش، سلفی‌های با کیفیتی را از شما هنگام نبود نور خواهد انداخت.

ذنفون مکس پرو (M2)

دوربین پشت M2 هم به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX486 سونی مجهز شده که با یک سنسور کمکی ۵ مگاپیکسلی کیفت قابل قبولی در عکس‌ها را برای شما فراهم خواهد کرد.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این از ذنفون مکس پرو (M2) لو رفته بود حال می‌دانیم که این گوشی هوشمند در مدل پایه خود از ۴ گیگابایت رم بهره برده و در مدل‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی در بازار عرضه خواهد شد. احتمال می‌رود که در مدل‌های گران‌تر M2 میزان رم گوشی به ۶ گیگابایت هم افزایش پیدا کند. نسل دوم مدل مکس پرو ایسوس ۲۰ آذر معرفی خواهد شد.

مدتی پیش هم ویدیویی از نمونه اولیه پرچمدار بعدی ایسوس یعنی ذنفون 6 لو رفته بود که به خاطر طراحی عجیب و نامتقارن آن احتمال می‌رفت که تنها یک نمونه اولیه از این گوشی باشد. هنوز تاریخ مشخصی برای معرفی ذنفون 6 اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی