ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در تلاش برای حل مشکل فریز شدن دوربین گلکسی نوت 9

سامسونگ گلکسی نوت 9 آخرین پرچمدار رسمی عرضه شده‌ی کره‌های هاست و با ارزش ۱۰۰۰ دلار، گران قیمت‌ترین گوشی سامسونگ هم محسوب می‌گردد. اما به نظر می‌رسد با این قیمت بالا باز هم مشکلاتی مثل ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

سامسونگ گلکسی نوت 9 آخرین پرچمدار رسمی عرضه شده‌ی کره‌های هاست و با ارزش ۱۰۰۰ دلار، گران قیمت‌ترین گوشی سامسونگ هم محسوب می‌گردد. اما به نظر می‌رسد با این قیمت بالا باز هم مشکلاتی مثل فریز شدن دوربین، باعث شده تا سامسونگ به دنبال راه حلی برای آن باشد.

سام موبایل اعلام کرده که تعدادی از کاربران اظهار داشته‌اند که هنگام گرفتن عکس با استفاده از سامسونگ گلکسی نوت 9، گوشی فریز می‌شود و یا هنگام ضبط ویدیو‌ها با لگ مواجه است. موضوع جالب اینجاست که به نظر می‌رسد تنها کاربرانی با این مشکل مواجه هستند که تلفنشان از چیپست اسنپدراگون استفاده می‌کند در حالی که کاربران اگزینوس مشکل مشابهی را اعلام نکرده‌اند.

تعدادی از کاربران برای حل این مشکل پیشنهاد کرده‌اند تا کش سیستم را پاکسازی کنند. اما این موضوع تنها می‌تواند به صورت کوتاه‌مدت مشکل را حل کند. خوشبختانه به نظر می‌رسد که سامسونگ در جریان این معضل قرار دارد و به دنبال ارائه‌ی راه حلی برای آن است.

یکی از نمایندگان رسمی سامسونگ در فروم مربوط به شرکت سامسونگ گفته:

مهندسین فنی ما در حال کار روی به رزورسانی هستند تا این مشکل را حل کند. البته هنوز به طور قطع مشخص نیست که این به روزرسانی چه زمانی منتشر خواهد شد.

خوشبختانه این موضوع به این معنی است که می‌توانیم به زودی منتظر باشیم تا سامسونگ این مشکل را حل کند. دوربین گلکسی نوت 9 یکی از قدرتمند‌ترین بخش‌های این پرچمدار محسوب می‌شود و در بسیاری از مقایسات موفق شده عنوان بهترین دوربین گوشی‌ها را به خود اختصاص دهد.

آخرین پرچمدار سامسونگ ویژگی‌های بسیار زیادی دارد. از شارژ بی‌سیم و قلم S-Pen بلوتوثی تا مقاومت در برابر آب و گرد و خاک با نمره‌ی IP68 و بهره‌مندی از جک هدفون. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به حافظه‌ی قابل افزایش ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایتی اشاره کرد و همچنین بهره‌مندی از دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین تله فوتو (Telephoto) در کنار نمایشگر اولد و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی این گوشی را به یکی از قدرتمند‌ترین گوشی‌ها تبدیل کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی