ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی با میت F به بازار نوپای گوشی های تاشو وارد می شود

نمایشگرهای سوراخ دار، 5G و گوشی های تاشو مواردی هستند که احتمالاً در سال 2019 بازار تلفن های هوشمند دنیا را تصاحب خواهند کرد. البته معمولاً جریان مستمری از اطلاعات پیش از معرفی هر محصول ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

نمایشگرهای سوراخ دار، 5G و گوشی های تاشو مواردی هستند که احتمالاً در سال 2019 بازار تلفن های هوشمند دنیا را تصاحب خواهند کرد. البته معمولاً جریان مستمری از اطلاعات پیش از معرفی هر محصول به بیرون منتشر می شود که در تازه ترین مورد، خبر از توسعه یک تلفن انعطاف پذیر توسط هواوی با نام «میت F» می رسد.

بر اساس اطلاعات موجود، کمپانی هواوی چند نام تجاری به ثبت رسانده که تقریباً هیچ شکی درباره تصمیم چینی ها برای تولید گوشی های تاشو باقی نمی گذارد. اسامی مذکور شامل میت Fold، میت Flex، میت Flexi و میت F می شوند، تصمیمی که شباهت زیادی با انتخاب اسم توسط سامسونگ دارد.

میت F

در کنار مشخص بودن ویژگی اصلی محصول در نام های انتخابی هواوی، موضوع دیگر ظهور نخستین گوشی تاشو شرکت چینی از خانواده میت است که همواره بهترین های هواوی را در خود دارد.

گزینه های هواوی برای نام گذاری گوشی تاشو محدودند

همان طور که پیشتر اشاره شد، اگر اخبار مربوط به گوشی های تاشو را دنبال کرده باشید، خواهید دید که اسامی مد نظر هواوی خصوصاً میت F، شباهت زیادی با «گلکسی F» (نام احتمالی گوشی تاشو سامسونگ) دارند. البته اگر منصفانه قضاوت کنیم، در زبان انگلیسی کلمات زیادی برای توصیف محصولی با قابلیت تا شدن و انعطاف پذیری وجود ندارد و گزینه ها محدود هستند؛ مگر اینکه هواوی کلاً به دنبال سیستم نام گذاری دیگری برود.

در ضمن باید در نظر داشت که شرکت ها معمولاً موارد مختلفی را به صورت قانونی و برای حفاظت از مالکیت معنوی خود ثبت می کنند و چنین کاری الزاماً به معنی عرضه محصول نهایی با همان نام و مشخصات نیست. همچنین احتمال اینکه هواوی در نام گوشی تاشوی خود از کلماتی مانند Fold یا Flex به جای تک حرف F استفاده کند بسیار بیشتر خواهد بود.

گفتنی است تاریخ معرفی تلفن انعطاف پذیر هواوی نیز هنوز مشخص نشده اما طبق پیش بینی ها، احتمالاً اواخر زمستان امسال در صورت عدم بروز تأخیر (که برای تلفن های تاشو زیاد اتفاق می افتد) از این محصول رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی