ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت جک S3 به مرز 160 میلیون تومان رسید؛ به روز رسانی قیمت خودروهای مونتاژی براساس ارز نیما

در شرایطی که ایران خودرو و سایپا سخت مشغول تلاشند تا مجوز افزایش قیمت محصولات خود را متناسب با نرخ های جدید ارز در سامانه نیما بدست آورند. خودروسازان نیمه خصوصی نظیر بهمن موتور و ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

در شرایطی که ایران خودرو و سایپا سخت مشغول تلاشند تا مجوز افزایش قیمت محصولات خود را متناسب با نرخ های جدید ارز در سامانه نیما بدست آورند. خودروسازان نیمه خصوصی نظیر بهمن موتور و مدیران خودرو با فراغ بال در حال اعلام قیمت های جدید و رعب آور خود هستند و به تازگی شرکت کرمان موتور نیز با پیروی از این الگو در حال اعلام قیمت های جدید است. این شرکت اخیرا با صدور دعوتنامه از مشتریان درخواست کرد نسبت به تکمیل وجه برای تحویل جک S3 با موعد آذرماه اقدام کنند. در این دعوتنامه جدیدترین قیمت جک S3 اعلام شده است.

جدیدترین قیمت جک S3 :

قیمت جک S3

در دعوتنامه مذکور تایید شده مشتریان می بایست طی ١۵ روز کاری پس از صدور دعوت نامه وجه مذکور را همراه با مدارک مربوطه ارایه کنند. بر این اساس طی ٣١ روز پس از تکمیل وجه بر حسب اولویت پرداخت خودرو پس از تخصیص پلاک انتظامی آماده تحویل خواهد بود.
پیشرانه جک S3 نمونه‌ی تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری است. طبق معمول خودروهای چینی با این نوع پیشرانه، قدرت ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌ متر تولید می کند. بیشترین قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌ شود که ارقام نسبتا خوبی است.

بعضی امکانات جک S3، مثل نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سیستم صوتی ۶ بلندگو با درگاه‌ های USB و AUX، امکان ارتباط تلفن همراه از طریق بلوتوث، شارژر ۱۲ ولت و سیستم ناوبری ماهواره‌ ای، درهمه‌ ی مدل ‌ها وجود دارد. به نظر می‌ رسد آپشن‌ های ثابت این خودرو، آینه ‌های با تنظیم برقی به همراه راهنمای LED، فرمان برقی، چراغ‌ های اتوماتیک جلو، روشنایی روز (DAYLIGHT) با LED ، کامپیوتر سفر، قابلیت مات شدن آینه وسط به‌صورت دستی، یخ‌ زدای شیشه عقب، رینگ‌ های ۱۵ اینچی و چهار شیشه ‌ی برقی را شامل می‌ شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۲ آذر ۱۳۹۷

    خلایق
    هرچه لایق

مطالب پیشنهادی