ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ۱۲ وبسایت برتر برای دانلود والپیپر تاریک

والپیپر کامپیوتر یکی از بخش‌هایی به شمار می‌رود که عموما آن را مشاهده می‌کنید. بنابراین بهتر است این بخش دارای ظاهری باشد که با دیدن چندین باره‌اش خسته نشوید. بهترین راه حل استفاده از تصاویر ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲ آذر ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

والپیپر کامپیوتر یکی از بخش‌هایی به شمار می‌رود که عموما آن را مشاهده می‌کنید. بنابراین بهتر است این بخش دارای ظاهری باشد که با دیدن چندین باره‌اش خسته نشوید. بهترین راه حل استفاده از تصاویر پس زمینه‌ی مناسب است. استفاده از والپیپرهای تاریک همیشه پیشنهادی ایده‌آل محسوب می‌گردد.

استفاده از تصاویر پس زمینه‌ی تاریک علاوه بر اینکه زیبایی‌های خاص خودش را دارد، باعث می‌شود که آیکون‌های روی صفحه نمایش بهتر خود را نشان دهند و هرگز گم نشوند. همچنین امکان خواندن متن‌های زیر آیکون را نیز ساده تر می‌کند.

در این مطلب به معرفی ۱۲ وبسایت خواهیم پرداخت که منابع بسیار مناسبی برای دانلود والپیپر یا تصاویر پس زمینه هستند. اگر شما هم به دنبال تصاویر پس زمینه‌ی جذاب هستید، این مطلب را از دست ندهید.

۱. وبسایت Wallpapers Craft

یک وبسایت مناسب برای دانلود تصویر پس زمینه، وبسایتی خواهد بود که بتواند تصاویر پس زمینه را در رسولوشن‌های مختلف و دسته‌بندی‌های متنوع عرضه نماید. وبسایت Wallpapers Craft می‌تواند یکی از این گزینه‌ها باشد. این وبسایت گزینه‌های زیادی از تصاویر پس زمینه‌های تاریک برایتان به ارمغان می‌آورند. در این وبسایت امکان مرتب سازی تصاویر بر اساس تعداد دانلود و نمرات کسب شده را هم خواهید داشت.

برای دانلود تصویر پس زمینه‌ی بالا از وبسایت نام برده شده، می‌توانید اینجا کلیک کنید.

۲. وبسایت Pexels

وبسایتی کاملا رایگان و فوق العاده برای دانلود تصاویر پس زمینه‌ی جذاب. با استفاده از این وبسایت می‌توانید حتی به درج نوشته‌های دلخواه روی پس زمینه های دلخواهتان بپردازید. یکی از ویژگی‌های جالب این وبسایت این است که اگر بخواهید تصویر کوسه با پس زمینه‌ی تاریک را دانلود کنید به شما امکان تغییر ابعاد تصویر را هم خواهد داد.

۳. وبسایت Wallpapers Wide

یک وبسایت فوق العاده‌ی دیگر که دسته بندی‌های بی نظیری را برای تصاویر پس زمینه ارائه می‌دهد. همچنین با استفاده از آن می‌توانید والپیپر‌های رتینا و همچنین تصاویر پس زمینه‌ برای صفحاتی که از چند مانیتور برای نمایش آن‌ها استفاده می‌شود نیز پیدا کنید. برای دانلود تصویر پس زمینه‌ی بالا کافیست اینجا کلیک نمایید.

۴. وبسایت Unsplash

وبسایتی جذاب که یکی از بهترین وبسایت‌های مربوط به حوزه‌ی والپیپر محسوب می‌شود. مجموعه‌ی تصاویر تاریک ارائه شده توسط این وبسایت جذاب و قابل تامل است. به عنوان مثال می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر پس زمینه‌ی مشکی را در این وبسایت بیابید که تصاویرشان بی‌نظیر است.

در حین استفاده از این وبسایت با استفاده از کلمات کلیدی مثل «dark photos» یا «Dark desktop wallpapers» می‌توانید تصاویر جذابی بیابید. همه‌ی تصاویر موجود در این وبسایت تحت قرارداد با Creative Commons Zero‌ هستند. برای دانلود تصویری که در این بخش مشاهده می‌کنید اینجا کلیک نمایید.

۵. وبسایت InterfaceLIFT

وبسایتی بزرگ در زمینه‌ی دانلود والپیپر. این وبسایت به طور خودکار متوجه رزولوشن دستگاه شما می‌شود و هنگام دانلود، تصویری را ارائه می‌نماید که دقیقا برای ابعاد نمایشگر شما مطلوب واقع شود. برای دانلود تصویر بالا، اینجا کلیک کنید.

۶. وبسایت Wallhaven

کافیست به این وبسایت بروید به دنبال تگ «dark» بگردید. با گنجینه‌ای از تصاویر فوق العاده زیبا و با کیفیت مواجه خواهید شد که بیش از ۴ هزار والپیپیر برایتان به ارمغان خواهد آورد. برای دانلود بهترین کیفیت تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، اینجا کلیک نمایید.

۷. وبسایت Adorable Wallpapers

یکی دیگر از وبسایت‌هایی که برای علاقمندان به والپیپر‌های تاریک می‌تواند جذاب باشد. اگر از علاقمندان به ابر قهرمان معروف کمپانی DC یعنی بتمن باشید، احتمالا بتوانید تصاویر جذابی از شوالیه‌ی تاریکی در این وبسایت بیابید. برای مشاهده‌ی تعداد بیشتری از تصاویر شوالیه‌ی تاریکی کافیست اینجا کلیک کنید.

۸. وبسایت Psiu Puxa

با استفاده از این وبسایت می‌توانید تصاویر بسیار جذاب از فضا مشاهده نمایید. این وبسایت از آنجایی که به منابعی مثل ناسا و دیگر آژانس‌های فضایی متصل شده است، تصاویر بسیار با کیفیتی از فضا برایتان به ارمغان خواهد آورد. برای دانلود تصویر بی‌نظیر بالا اینجا کلیک کنید.

۹. وبسایت HD Wallpapers

وبسایت HDWallpapers.net یکی از بزرگترین وبسایت‌های ارائه دهنده‌ی تصاویر پس زمینه و والپیپر است. البته در این وبسایت احتمالا نتوانید یک دسته بندی جداگانه برای تصاویر پس زمینه‌ی تاریک پیدا کنید، اما می‌توانید برای یافتن والپیپر‌های تاریک از نوار جست و جوی مناسبی که در این وبسایت تعبیه شده است، استفاده نمایید. برای دانلود تصویر بالا اینجا کلیک کنید.

۱۰. وبسایت jmd.im

وبسایتی که توسط «ژان مارک دنیس» اداره می‌شود. این وبسایت دارای تصاویر پس زمینه‌ی اندک اما با کیفیت و جذابی است که می‌توانید بین آن‌ها تصاویری از بافت‌ها، اشکال و نور‌ها را مشاهده نمایید. شما می‌توانید همه‌ی آن‌ها را به صورت یکجا در یک فایل زیپ دانلود کنید. استفاده از این تصاویر هم در کامپیوتر امکان پذیر است و هم می‌توانید از آن‌ها به عنوان تصاویر پس زمینه‌ی کامپیوتر استفاده نمایید. تصویر بالا را از اینجا دانلود کنید.

۱۱. وبسایت Wllppr

یکی دیگر از وبسایت‌های خوب برای دانلود تصاویر پس زمینه که در آن می‌توانید برای مک، ویندوز، آیفون، آیپد و اندروید تصاویر پس زمینه‌ی متفاوتی را بیابید. کافیست از نوار جست و جوی تعبیه شده در آن استفاده کنید تا بتوانید انواع پس زمینه‌ها را در کیفیت‌های 4k و 5k دانلود نمایید. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

۱۲. وبسایت DevianArt

وارد این وبسایت شوید و در بخش نوار جست و جو بنویسید «Dark Wallpaper». با بیش از صد هزار والپیپر متنوع و تاریک مواجه خواهید شد که قطعا از بین این همه تصویر با کیفیت، انتخاب بسیار سختی هم خواهید داشت. یکی از بدی‌های این وبسایت این است که همه‌ی تصاویر در همه‌ی رزولوشن‌ها موجود نیست. برای دانلود تصویر بالا ای

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • vahid kamali
    vahid kamali | ۳ آذر ۱۳۹۷

    تشکر، بسیار مفید واقع شد

  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۳ آذر ۱۳۹۷

    عالیه

  • amir rahimi
    amir rahimi | ۳ آذر ۱۳۹۷

    والپیپر واید عالیه. ممنون اط مطلب خوبتون

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۳ آذر ۱۳۹۷

    دمت گرم مقالت فوق العاده جذاب بود

  • s.s.b
    s.s.b | ۲ آذر ۱۳۹۷

    از سایتایی حجم عکسو کم میکنند میگذارند تو سایتشون بدم میاد و از سایتایی که با زور نرم افزار رزولیشن تصویر بالا میبرند این باعث پایین اومدن کیفیت میشه هم همینطور سایتی خوبه بتونی رزولیشن میخوای تو تنظیمات وارد کنی بعد بتونه بیاره چنتا از اینا که گذاشتین خوب بود ولی https://wall.alphacoders.com/
    سایتیه هر روز سر میزنم

مطالب پیشنهادی