ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S10
تکنولوژی

تصویر محافظ صفحه گلکس اس 10 خبر از حاشیه های بسیار باریک می دهد

اواخر آبان و اوایل آذرماه، دقیقا زمانی بود که سال گذشته شایعات مربوط به سامسونگ گلکسی اس 9 داغ بود. امسال هم با ادامه‌ی همین روند، خبر‌ها حول پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 می‌چرخد. حالا در ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

اواخر آبان و اوایل آذرماه، دقیقا زمانی بود که سال گذشته شایعات مربوط به سامسونگ گلکسی اس 9 داغ بود. امسال هم با ادامه‌ی همین روند، خبر‌ها حول پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 می‌چرخد. حالا در جدیدترین خبر‌ها، تصویر محافظ صفحه گلکس اس 10 خبر از حاشیه های بسیار باریک می دهد.

یکی از کاربران توییتر به نام Ice Universe در توییتی یک ویدیو منتشر کرد که به نظر محافظ صفحه‌ی گلکسی اس 10 را نمایش می‌دهد. آنطور که از این ویدیو به نظر می‌رسد، پرچمدار بعدی سامسونگ هیچ حاشیه‌ی کناری نخواهد داشت.

حذف حاشیه‌های کناری که این روز‌ها برای تلفن‌های هوشمند تبدیل به یک اپیدمی شده، به نظر می‌رسد قرار است توسط سامسونگ به مرحله‌ی دیگری برسد و احتمالا شاهد نسبت ابعاد تصویر به نمایشگر فوق العاده‌ای از کره‌ای‌ها خواهیم بود.

همچنین طبق شایعات به نظر می‌رسد که پرچمدار سامسونگ شکافی کوچک برای قرارگیری دوربین سلفی خود باشد. موضوعی که البته در محافظ صفحه دیده نمی‌شود. هرچند به این خاطر که محافظ صفحه بدون رنگ است نیازی هم به وجود محلی خاص برای دوربین سلفی نیست.

اما این پایان ماجرا نیست. سامسونگ به خاطر فروش نه چندان مناسب گلکسی S9 و نوت 9 به صورت کامل فشار حریفان چینی را روی دوش خود احساس می‌کند. بنابراین شاید بد نباشد که از برخی متد‌های رقبای چینی استفاده کند.

همانطور که پیشتر گفته بودیم، طبق اظهاراتی که در سام موبایل مطرح شده -که اتفاقا این روز‌ها با داغ شدن شایعات مربوط به گلکسی اس 10 بیش از گذشته فعال هستند- به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی اس 10 می‌خواهد یک نسخه‌ی سرامیکی هم داشته باشد.

این نسخه که در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس خواهد بود و احتمالا گران قیمت‌ترین مدل گلکسی S10 هم لقب بگیرد. همچنین به نظر می‌رسد که این مدل از گلکسی اس 10 به طور خاص دارای دوربین چهارگانه‌ی پشتی نیز باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • herogame
    herogame | ۲ آذر ۱۳۹۷

    طراحی سامسونگ هر روز داره بهتر میشه و فوق العادست ولی از محیط اندروید سامسونگ اصلا خوشم نمیاد، هرچی به سمت اندروید خام نزدیک تر باشه لذت بخش تره

    • sirghost
      sirghost | ۲ آذر ۱۳۹۷

      اندرویید خام یه محیط کاملا یکنواخت و کسل کنندس
      که حتی یه تم هم‌ نمیتونی توش نصب کنی و همیشه یکنواخته
      که بعد از یه مدت انقدر تکراری میشه دوس داری لانچر نصب کنی

      رابط کاربری سامسونگ فوث العادس و با امکانات و تنوع بالا

      • herogame
        herogame | ۲ آذر ۱۳۹۷

        شاید واسه شما کسل کننده باشه وگرنه منی که باهاش کار کردم کاملا راضیم و لذت بخشه برام

مطالب پیشنهادی