ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت HTC با عرضه‌ی گوشی‌های جدید، از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج نمی شود

بعد از تجدید حیات برند‌های نوکیا و بلک بری، طرفداران سرسخت اولین تولید کننده‌ی تلفن‌های هوشمند اندرویدی یعنی HTC، هنوز امید خود را از دست نداده‌اند و منتظرند تا این برند -با کمک‌های خارجی یا ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

بعد از تجدید حیات برند‌های نوکیا و بلک بری، طرفداران سرسخت اولین تولید کننده‌ی تلفن‌های هوشمند اندرویدی یعنی HTC، هنوز امید خود را از دست نداده‌اند و منتظرند تا این برند -با کمک‌های خارجی یا داخلی- مجددا احیا شود.

البته با توجه به فعالیت‌های اخیر این شرکت، شاید بازگشت به سطح اول تولید تلفن‌های هوشمند برای HTC با تولید گوشی‌هایی مثل Exodus 1 به همین سادگی‌ها امکان پذیر نباشد. بر اساس شایعات احتمالا خبری از یک پرچمدار HTC U13 هم نخواهد بود. با همه‌ی این اوصاف اما هنوز این شرکت قصد ندارد صنعت تلفن‌های هوشمند را ترک کند.

مشخص نیست که در وهله‌ی اول شایعات مربوط به ترک این صنعت توسط HTC چگونه مطرح شد. اما با توجه به فروش بسیار ضعیف گوشی‌های HTC، رها کردن این بازار توسط این شرکت تایوانی دور از ذهن به نظر نمی‌رسید.

علاوه بر این نباید فراموش کنیم که Vive VR هم آنطور که انتظار می‌رفت برای HTC موفقیت آمیز نبود. اما با همه‌ی این تفاسیر به نظر می‌رسد شرکت HTC برنامه‌های خاصی برای قدرت بخشیدن دوباره به صنعت تلفن‌های هوشمند خود داشته باشد.

همچنین شرکت تایوانی امیدوارد است بتواند با تکنولوژی واقعیت مجازی خود، نقش مهمی در آینده -که به عقیده‌ی HTC‌ متعلق به تکنولوژی VR است- ایفا کند.

HTC هنوز به طور کامل مشخص نکرده که برنامه‌های خاص این شرکت برای قدرت بخشیدن دوباره به صنعت گوشی‌های هوشمند خود دقیقا به چه شکلی رقم خواهد خورد. اما تایید کرده که تا پایان سال جاری و سال ۲۰۱۹، چند تلفن هوشمند جدید عرضه خواهد کرد.

البته نباید بیش از حد درباره‌ی تلفن‌هایی که قرار است HTC اواخر سال جاری عرضه کند هیجان زده شویم. چرا که قرار نیست تایوانی‌ها از تلفن جدید و خاصی رونمایی کنند. بلکه نسخه‌ی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی U12 لایف قرار است در حجمی گسترده‌تر از قبل عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی