ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رویارویی گاو وحشی در برابر یانکی خشمگین؛ درگ ریس لامبورگینی هوراکان و دوج چلنجر هلکت [تماشا کنید]

تا پیش از این درگ ریس های زیادی را با شما در میان گذاشته ایم و در اینجا قصد داریم درگ دیگری را در اختیار شما قرار دهیم. این درگ ریس بین یک دستگاه لامبورگینی ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

تا پیش از این درگ ریس های زیادی را با شما در میان گذاشته ایم و در اینجا قصد داریم درگ دیگری را در اختیار شما قرار دهیم.
این درگ ریس بین یک دستگاه لامبورگینی هوراکان و دوج چلنجر هلکت است. در دقایقی از ویدئوی این درگ ریس شنیده می شود که یک پسر نوجوان با هیجان فریاد می زند لامبورگینی! لامبورگینی! و از دیدن این سوپراسپرت دوست داشتنی هیجان زده می شود. شاید برای شما جالب باشد بدانید بر اساس آمار ها یکی از پروپاقرص ترین مخاطبین ویدئو های مسابقات درگ نوجوانان اند.

درگ ریس

دیدن چلنجر هلکت در درگ ریس های یک چهارم مایلی امری کاملا نرمال است. این خودرو در درگ ریس های بسیاری شرکت کرده و مشاهده آن در ویدئو های درگ کاملا طبیعی و روتین است. اما این موضوع در مورد لامبورگینی هوراکان به هیچ وجه صدق نمی کند. البته این موضوع بدین معنی نیست که این سوپراسپرت لامبورگینی از انجام درگ ریس ناتوان است. ما درمورد خودرویی صحبت می کنیم که موتور آن بیش از 600 اسب بخار (447 کیلووات) قدرت داشته و می تواند در حدود ۱۱ ثانیه یک چهارم مایل را طی کند. با این اوصاف اصلا کار برای چلنجر راحت نبوده و رقابت سختی را در پیش دارد.
با این حال اوضاع برای دوج چلنجر هلکت هم چندان مساعد به نظر نمی رسد و این سوپراسپرت باید برای بدست آوردن جایگاه نخست تلاش مضاعف کند.
در ادامه از شما دعوت میکنیم تا با تماشای ویدئو زیر از نتیجه این درگ مطلع شود.


اما نکته حائز اهمیت درمورد این ویدئو فارغ از نتیجه آن، ذوق و اشتیاق بی نظیری است که در صدای پسر نوجوان ویدئو دیده میشود.
تجربه شما از دوران نوجوانی تان و عشق به سوپراسپرت های آن زمان چیست؟ با ما درمیان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Christopher
    Christopher | ۴ آذر ۱۳۹۷

    در ادامه از شما دعوت میکنیم تا با تماشای ویدئو زیر از نتیجه این درگ مطلع شود نه مطلع شوید چقد دیجیاتو غلط تایپی داره

  • TiTAN
    TiTAN | ۳ آذر ۱۳۹۷

    خسته نباشید واقعا! برداشتید ۲ تا ماشین رو که با هم تفاوت قدرتی بیشتر از ۱۰۰ اسب بخار و تفاوت وزنی کمتر از ۵۰۰ کیلوگرم دارند رو باهم مقایسه کردید و جو هم میدید که اره الان هوراکن یدفعه هلکت رو یه جا میخوره؟ شما یا کلا تا حالا چیزی از فلسفه برگزاری مسابقات درگ ریسینگ و قصد و ایده پشتش متوجه نشدید یا هم که هدفتون نوشتن یه خبر زرد و ایجاد هایپ غیر واقعی برای مخاطب بوده.

  • آریا
    آریا | ۳ آذر ۱۳۹۷

    هلکت خوردش که

مطالب پیشنهادی