ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در آپدیت جدید iOS کاربران نمی‌توانند به دیتای موبایل وصل شوند [به‌روزرسانی]

ساعاتی پیش اپل جدیدترین آپدیت سیستم عامل خود را با عنوان iOS 12.1.1 منتشر کرد و با وجود اینکه در این نسخه بعضی از مشکلات قدیمی برطرف شده اما کاربران حالا با یک مشکل جدید دیگر ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۵

ساعاتی پیش اپل جدیدترین آپدیت سیستم عامل خود را با عنوان iOS 12.1.1 منتشر کرد و با وجود اینکه در این نسخه بعضی از مشکلات قدیمی برطرف شده اما کاربران حالا با یک مشکل جدید دیگر دست و پنجه نرم می‌کنند؛ برای تعداد زیادی از دارندگان آی‌دیوایس‌ها که دستگاه خود را به iOS 12.1.1 ارتقا داده‌اند، دیتای موبایل کار نمی‌کند.

بنابراین برای دسترسی به اینترنت تنها کاری که می‌توانند انجام دهند، استفاده از اتصالات وای فای است. ظاهرا تاثیر این مشکل روی کاربران منطقه‌های مختلف متفاوت بوده و در حالی که بعضی‌ها گزارش داده‌اند تنها مرورگرشان هنگام فعال‌سازی دیتای گوشی کار نمی‌کند، عده‌ای دیگر گفته‌اند شبکه 4G کاملا برای‌شان غیرفعال شده و حتی قابلیت استفاده از اپلیکیشن‌های مهم را هم ندارند.

البته دیتای موبایل تنها مشکل iOS 12.1.1 نیست و به همراه آن، در بخش شورتکات‌های سیستم عامل مشکلاتی به وجود آمده است. هر چند این مشکل به‌نظر سمت سروری بوده و بدون نیاز به آپدیت نرم افزاری جدید نیز برطرف می‌شود. در ارتباط با دیتای موبایل نیز باید منتظر واکنش رسمی اپل منتظر بمانیم.

عجیب اینجاست با توجه به گفته بتا تسترها، بعضی از آن‌ها قبلا این مشکل را به اپل گزارش داده بودند ولی در نسخه رسمی همچنان این مشکل همچنان برقرار است. iOS 12.1.1 با حجم نزدیک به 350 مگابایت از دیروز در دسترس قرار گرفت و اگرچه در این نسخه باگ‌های مختلفی رفع شده ولی به‌خاطر مشکلاتی که احتمال دارد برای دیتای موبایل به وجود بیاید، بد نیست کمی بیشتر صبر کنید.

[تاریخ انتشار خبر اصلی ۱۸ آذر]

به روزرسانی

اپل برای حل این مشکل iOS 12.1.2 را منتشر کرد، حالا اما کاربران ساکن در کشورهای مختلف نظیر آمریکا از عدم اتصال به شبکه سلولی پس از نصب این نسخه خبر می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۸ آذر ۱۳۹۷

    میتوانیم

مطالب پیشنهادی