ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در صدر میزان عرضه گوشی هوشمند در سه ماهه سوم 2018

موسسه تحقیقات بازار کانترپوینت در یکی دیگر از تحقیقات انجام شده‌اش، به میزان عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند برند‌های معتبر در طی سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ پرداخته است. در این آمار می توان مشاهده کرد که ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

موسسه تحقیقات بازار کانترپوینت در یکی دیگر از تحقیقات انجام شده‌اش، به میزان عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند برند‌های معتبر در طی سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ پرداخته است. در این آمار می توان مشاهده کرد که شرکت سامسونگ بیشترین سهم بازار را با ۱۹ درصد به خود اختصاص داد و پس از آن، شرکت هواوی و اپل به ترتیب با ۱۴ و ۱۲ درصد قرار گرفته‌اند.

اوپو و شیائومی هرکدام با داشتن ۹ درصد از سهم بازار موفق شدند تنها با اختلاف یک درصد بالاتر از ویوو (Vivo) قرار بگیرند. همچنین با اینکه شرکت HMD گوشی‌های زیادی را به تولید نرسانده، اما موفق شد پیشرفت ۷۳ درصدی در عرضه‌ی خود نسبت به سه ماهه‌ی سوم سال گذشته داشته باشد.

سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ نسبت به سه ماهه‌ی مشابه در سال ۲۰۱۷ شاهد ۵ درصد کاهش در تولید تلفن‌های هوشمند بود.

نکته‌ی جالب در این آمار موفقیت قابل توجه اوپو در بازار آسیاست. این شرکت موفق شده ۱۶ درصد فروش را به خود اختصاص دهد در حالی که هواوی (۱۵ درصد)، ویوو (۱۵ درصد) و شیائومی (۱۴ درصد) پشت سر آن قرار گرفتند. سهم سامسونگ در سه ماهه‌ی سوم در آسیا تنها ۱۰ درصد بود.

طبق معمول اپل موفق شده بازار آمریکای شمالی را با ۳۹ درصد در اختیار داشته باشد و پس از آن‌ها سامسونگ با ۲۶ درصد حضور دارد.

بازار مهم کره‌ای‌ها یعنی اروپا برای سامسونگ سهم ۳۱ درصدی به همراه داشت و پس از آن هواوی با ۲۲ درصد و اپل با ۱۹ درصد حضور داشتند.

به طور کلی سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ توانست برای بسیاری سودده باشد، علی رغم اینکه مقدار کلی تولید تلفن‌های هوشمند با کاهش ۵ درصدی رو به رو بود. سامسونگ موفق شد از لحاظ سوددهی رکورد بزند و شیائومی توانست با حضور در بازار هند به سوددهی قابل توجهی دست پیدا کند.

تولید تلفن‌های اپل هم نسبت به گذشته تغییر خاصی نداشت اما میانگین فروش فوق العاده‌ی شرکت آمریکایی باعث شد تا این درآمد قابل توجهی متوجه این شرکت شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی