ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی گلکسی فلکس سامسونگ بیش از ۲ هزار دلار قیمت خواهد داشت؟

شایعه شده که موبایل تاشوی سامسونگ گلکسی فلکس یا سامسونگ فلکس نام خواهد گرفت و گلکسی F تنها خلاصه‌ای از این نام خواهد بود. با اینکه هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای آن مشخص نشده، این ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

شایعه شده که موبایل تاشوی سامسونگ گلکسی فلکس یا سامسونگ فلکس نام خواهد گرفت و گلکسی F تنها خلاصه‌ای از این نام خواهد بود. با اینکه هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای آن مشخص نشده، این گوشی به احتمال قوی اسفندماه امسال عرضه خواهد شد.

با این وجود مشخص شده که گلکسی فلکس بسیار گران قیمت‌تر از دیگر تلفن‌های هوشمند پریمیوم خواهد بود. پیش از این گزارش شده بود که موبایل تاشوی سامسونگ قیمتی معادل ۲ هزار دلار خواهد داشت اما اکنون شایعاتی شنیده می‌شود که احتمال می دهد خرید گوشی یاد شده هزینه‌ی بیشتری ببرد.

به گزارش گیزمودوی انگلستان، منبعی که با سامسونگ کار می‌کند و نخواسته نامش فاش گردد، مدعی شده قیمت این موبایل چیزی در حدود ۱۹۲۵ یا ۲۵۶۵ دلار باشد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ چند مدل از این گوشی‌ها تولید کند اما مسلماً تمامی آنها گرانتر از آیفونها یا گلکسی نوت خواهد بود.

همین منبع آگاه مدعی شده که اپراتو‌رهای محلی همانند گذشته، بر اساس قرارداد‌هایشان می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای پرداخت فراهم کنند و کاربران می‌توانند هزینه‌ی خرید را به صورت قسطی فراهم کنند.

بدین ترتیب سامسونگ سعی دارد بدین شکل نیز گوشی‌هایش را به فروش برساند و کاربران بیشتری را به خرید گوشی تاشو خود ترغیب کند. این مسئله شاید قیمت بالای آن را کمی منطقی‌تر کند و کاربران علاقمند بتوانند چنین گوشی‌هایی را خریداری نمایند.

هنوز سامسونگ چنین قیمتی را تایید نکرده اما کمپانی کره‌ای مدعی شده که این گوشی ها قرار است نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شوند و در وحله اول یک میلیون گوشی تاشوی سامسونگ تولید خواهد شد.

با این وجود رئیس بخش موبایل کمپانی کره‌ای مدعی شده که این برند آنچنان نتوانسته فروش رویایی موبایل‌هایش را با نسل فعلی تکرار کند و فروش کهکشانی‌های این شرکت کاهش یافته است. اکنون سامسونگ امید زیادی به موفقیت گلکسی فلکس دارد تا این حد که مدیر بخش موبایل سامسونگ، موبایل های تاشو را آخرین راه نجات از بحران خوانده است.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی