ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاکسی یار
نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن تاکسی یار؛ مقایسه قیمت سرویس های درخواست آنلاین تاکسی

کم کم به روزهای پر بارش سال نزدیک می‌شویم و این یعنی در کنار نصب یک اپلیکیشن هواشناسی خوب، باید بیشتر به فکر رفت و آمدهایمان باشیم. طبیعتا بسیاری برای رفتن به محل کار از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

کم کم به روزهای پر بارش سال نزدیک می‌شویم و این یعنی در کنار نصب یک اپلیکیشن هواشناسی خوب، باید بیشتر به فکر رفت و آمدهایمان باشیم. طبیعتا بسیاری برای رفتن به محل کار از سرویس‌های درخواست آنلاین تاکسی استفاده می‌کنند که بسته به شرایط زمانی و آب و هوایی، هر یک می‌توانند هزینه‌های متغیری داشته باشند.

خوشبختانه در هر شرایطی که باشید، اپلیکیشن‌هایی آمده‌اند که امکان مقایسه خدمات و قیمت‌ سرویس‌هایی مثل اسنپ و تپسی را فراهم می‌کنند. چندی پیش تعدادی از این اپ‌ها را در یک مقاله جعبه ابزار با هم مرور کردیم و امروز یک مورد دیگر را به شما معرفی خواهیم کرد.

تاکسی یار همانطور که از عنوانش بر می‌آید، برای مقایسه سرویس‌های درخواست آنلاین خودرو در سراسر ایران طراحی شده. اپلیکیشنی که ضمن کمک به صرفه‌جویی در هزینه‌ها، می‌تواند در تصمیم‌گیری برای انتخاب سرویس تاکسی آنلاین مناسب هم به کمک‌تان بیاید.

تاکسی یار
انتخاب مقصد دوم (همراه مقایسه قیمت) و محاسبه فاصله مبدأ و مقصد دو مورد از امکانات کاربردی تاکسی یار هستند.

این اپلیکیشن پنج مگابایتی همان چیزی است که زیر بارش برف یا رگبارهای تند پاییزی به کارتان می‌آید؛ یعنی زمانی که سرویس‌های درخواست خودرو معمولا در قیمت هایشان دست می‌برند. با داشتن این اپ، تشخیص سرویسی که برایتان از همه مناسب‌تر است فقط چند ثانیه وقتتان را خواهد گرفت.

تاکسی یار اپلیکیشن ساده و سرراستی است که این سادگی، با زیبایی رابط کاربری آن عجین شده. نتیجه محصولی بوده که هم ظاهر کاربرپسندی دارد و هم تجربه کاربری خوبی برایتان رقم می‌زند. توسعه‌دهندگان دو رنگ غالب زرد و مشکی، که یادآور تاکسی است را برای رنگ‌آمیزی محیط در نظر گرفته‌اند که می‌توان آن را تصمیم خوب و هوشمندانه‌ای توصیف کرد.

مصرف ترافیک در تاکسی یار نیم بها محاسبه می‌شود

هر چند که تم پیشفرض اپلیکیشن به خاطر غالبیت رنگ مشکی پس زمینه و رنگ زرد بسیار تند آیتم‌ها و منوها ممکن است در چشم برخی افراد زننده باشد. اگر چه این مشکل چندان بزرگی نیست اما شاید افزودن یک تم سفید بتواند در جلب رضایت بیشتر کاربران تأثیرگذار باشد.

تاکسی یار در مکانیزم عمل، تفاوتی با اسنپ و تپسی ندارد. باید مبدأ و مقصد را روی نقشه برایش مشخص کنید تا کار مقایسه قیمت‌ها را آغاز کند. برای پیدا کردن مبدأ و مقصد، یا باید به طور دستی روی نقشه بگردید یا اینکه از جستجوی متنی یا صوتی اپلیکیشن استفاده کنید که هر دو عملکرد خوب و دقیقی دارند.

با این وجود، جای خالی گزینه‌ای برای ذخیره آدرس‌های منتخب در تاکسی یار احساس می‌شود. قابلیتی که می‌توانست زحمت هر بار جستجوی آدرس را از دوش کاربر بردارد و بعضی اپلیکیشن‌های مشابه به آن مجهز هستند.

تاکسی یار
با فشردن دکمه «تلاش مجدد» می‌توانید قیمت‌ها را در لحظه به‌روزرسانی کنید.

اما در عین حال تاکسی یار مزایایی دارد که شاید در سایر اپ‌های رقیب نبینید. به عنوان مثال، امکان تعیین "مقصد دوم" و محاسبه قیمت آن را به شما می‌دهد و ضمنا منوی تفکیک شده‌ای برای انتخاب نوع سرویس درخواستی دارد.

تاکسی یار فقط برای درخواست خودرو کاربرد ندارد و می‌توانید برای مقایسه قیمت پیک موتوری، وانت بار و ون هم روی آن حساب باز کنید. همچنین سرویس‌های مختلف یک اپلیکیشن (مثلا اسنپ اکو، اسنپ رز و ...) را در یک محل و پشت سر هم نمایش می‌دهد و به لطف به‌روزرسانی سریع و دستی قیمت‌ها (که یک آیکن مجزا به آن اختصاص داده شده) شما را سریعا به مقصودتان می‌رساند.

جای خالی گزینه‌ای برای ذخیره آدرس‌های منتخب در تاکسی یار احساس می‌شود

در کنار مزایایی که گفتیم مصرف ترافیک نیم بها در اپلیکیشن هم دلیل خوب دیگری است که تمایل به استفاده از آن داشته باشید. سازندگان تاکسی یار در آپدیت‌های بعدی، امکان درخواست مستقیم خودرو از داخل اپ (بدون نیاز به خروج) و درخواست زمان‌بندی شده را نیز فراهم می‌کنند که در آن صورت تاکسی یار می‌تواند با تکیه بر رابط کاربری بهتر و سرعت بیشتر کاربران اپلیکیشن‌های رقیب را هم به سوی خود بکشاند.

در مجموع اگر خواستار مقایسه قیمت سرویس‌های درخواست خودرو هستید و ابزار ساده و جمع و جوری برای این کار می‌خواهید، تاکسی یار می‌تواند انتخاب مناسب و معقولی باشد. این اپلیکیشن فعلا برای پلتفرم اندروید منتشر شده و نسخه iOS آن هم در دستور کار قرار دارد.

تاکسی یار

تاکسی یار

سازنده: پوچ افزار قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • BZallaghi
    BZallaghi | ۴ آذر ۱۳۹۷

    بالاخره کرج مال استان البرزه یا تهران؟ عکس اولی منظورمه ???ضمنا محاسبه درسته نه محاصبه، چند ماهیه که غلط املایی‌های دیجیاتو سر به فلک زده.

  • mohsen.i
    mohsen.i | ۴ آذر ۱۳۹۷

    خیلی باگ داره . بعد از ثبت نام دوباره منو ثبت نام میاد.مرحله بعدی داخل برنامه قبل دادن اجازه دست رسی از برنامه خارج میشه

  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۴ آذر ۱۳۹۷

    خوشم اومد ??????

مطالب پیشنهادی