ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت هواوی میت 20 پرو؛ این گوشی از اجسام تیز نمی‌هراسد [تماشا کنید]

هواوی میت 20 پرو یکی از بهترین پرچمدارانی بود که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. این گوشی دارای دوربین سه گانه در پنل پشتی خود است که عملکردی فوق العاده دارند. تلفن هوشمند چینی دارای ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

هواوی میت 20 پرو یکی از بهترین پرچمدارانی بود که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. این گوشی دارای دوربین سه گانه در پنل پشتی خود است که عملکردی فوق العاده دارند. تلفن هوشمند چینی دارای چیپستی قدرتمند و شارژدهی مثال زدنیست. حالا تست مقاومت هواوی میت 20 پرو نشان می‌دهد که پنل پشتی این تلفن هوشمند هرگز خراش نمی‌خورد!

کانال معروف یوتوب JerryRigEverything که به نابود کردن تلفن‌های هوشمند معروف است، در یکی از جدیدترین ویدیو‌هایی که منتشر کرده، به تست مقاومت هواوی میت 20 پرو پرداخته است.

این تلفن هوشمند هم از جلو و هم از عقب تحت پوشش شیشه‌ای قرار گرفته است. اما علی رغم اینکه اطمینان داریم بخش جلویی از گوریلا گلس است اما مطمئن نیستیم که شرکت چینی در پنل پشتی هم از گوریلا گلس استفاده کرده یا نه.

 

میت 20 پرو

در این تست مقاومت مشخص می‌شود که بخش جلویی این گوشی خراشیده می‌شود اما به نظر می‌رسد بخش پشتی آن را هرگز نتوان خراش داد. بدنه‌ی پشتی بیشتر تلفن‌هایی که از شیشه استفاده می‌کنند، به راحتی اثر انگشت را به خود جذب می‌کنند. هواوی برای حل این موضوع بدنه‌ی پشتی پرچمدار خود را دارای بافتی مخصوص کرده است. به همین دلیل وقتی به پشت این گوشی نگاه می‌کنید متوجه خطوط و شیار‌هایی خاص می‌شوید.

موضوع یاد شده نه تنها باعث می‌شود که بدنه‌ی پشتی این تلفن همراه به هیچ عنوان اثر انگشت را جذب خود نکند، بلکه در تست مقاومت نشان داد که هرگز خراشیده هم نخواهد شد. همانطور که در ویدیو مشاهده خواهید کرد، چندین بار با اجسام تیز سعی شد تا پشت گوشی خراشیده شود اما حتی یک خط ریز هم در آن ایجاد نشد.

البته هواوی میت 20 پرو به خاطر بهره‌مند شدن از نمایشگر خمیده، در ارزیابی خم کردن گوشی خیلی خوب عمل نکرد. بنابراین باید مواظب باشید که به اشتباه روی آن ننشینید.

هواوی میت 20 پرو از نمایشگر 6.39 اینچی با رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ بهره‌مند شده که نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 دارد. چیپست مورد استفاده در آن کایرین 980 است که با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۴ آذر ۱۳۹۷

    از سامسونگ و اپل ک پست میزارید چیزی نمیگن اما کافیه از هواوی پست بزارید تا بگن اگهیه...
    دوست عزیز تمامی پرچمداران رو دیجیاتو تست مقاومتشون رو میزاره چرا پرچم دارا هواوی رو نزاره ک دومین تولید کننده گوشیه دنیاعه.

  • arsnavenger
    arsnavenger | ۴ آذر ۱۳۹۷

    پایان رپورتاژ... از همون نووا 2 هواوی، مثلا داره نامحسوس تبلیغ میکنه...

مطالب پیشنهادی