ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تغییر تنظیمات Recycle Bin
نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت صفحه‌ی ویژه اطلاع رسانی باگ ویندوز ایجاد می کند

اخیرا مایکروسافت نسبت به اعلام باگ‌های موجود در ویندوز 10 دست و دلباز تر عمل می‌کند و اطلاعات مربوط به آن‌ها را با جزئیات بیشتری با کاربرانش در میان می‌گذارد. این موضوع احتمالا به خاطر ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

اخیرا مایکروسافت نسبت به اعلام باگ‌های موجود در ویندوز 10 دست و دلباز تر عمل می‌کند و اطلاعات مربوط به آن‌ها را با جزئیات بیشتری با کاربرانش در میان می‌گذارد. این موضوع احتمالا به خاطر اعمال به روزرسانی بزرگ ماه اکتبر ویندوز 10 و فاجعه‌ی پاک شدن بسیاری از فایل‌های شخصی کاربران اتفاق می‌افتد. حالا مایکروسافت قصد دارد با استفاده از یک داشبورد یا صفحه‌ی وبسایت به صورت پیوسته باگ‌ها و ایرادات موجود در سیستم عامل را با جزئیات بیشتری به گوش کاربران برساند.

مایکروسافت قصد خود برای تولید این داشبورد را برای اولین بار در یک پست اعلام کرد:

ما قصد داریم تا داشبورد وضعیت به روزرسانی ویندوز را سال آینده عرضه کنیم تا بتوانیم اطلاعات و جزئیات بیشتری از مشکلات شناسایی شده در سیستم عامل را به گوش کاربران برسانیم و به روزرسانی‌های دقیق‌تری برای حل آن تولید کنیم.

ما در حال عرضه‌ی به روزرسانی‌های جدیدی برای آپدیت بزرگ ماه اکتبر خود هستیم تا مشکلات قابل توجهی که در آن وجود داشته را حل نماییم.

البته بخش‌های زیاد دیگری از این شرکت در حال تلاش هستند تا راه حل‌هایی برای دور زدن مشکلات ارائه کنند. به عنوان مثال در وبسایت مربوط به پشتیبانی ویندوز و آفیس شرکت مایکروسافت، می‌توانید در فروم‌هایی خاص راه حل‌های متفاوتی را مشاهده نمایید.

این اقدام مایکروسافت می‌تواند برای کاربران مفید واقع شود. چرا که با استفاده از داشبورد، هر کاربر در صورت برخورد به یک مشکل می‌تواند مشاهده کند که آیا مشکل مشاهده شده را فقط خودش داشته یا این موضوع یک ایراد سراسری است که چند نفر دیگر هم با آن رو به رو شده‌اند. این موضوع می‌تواند تا حد زیادی به حل و فصل کردن مشکلات ویندوز در آینده نیز یاری برساند.

غول نرم افزاری آمریکا هنوز اعلام نکرده که به طور دقیق چه زمانی این داشبورد را عرضه خواهد کرد، اما احتمالا با این تغییر به روزرسانی‌ها با دقت بیشتری عرضه خواهند شد و راه یافتن مشکلات در ویندوز 10 ساده‌تر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی