ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر اینفینیتی
تکنولوژی

هواوی می خواهد زودتر از سامسونگ گوشی با نمایشگر حفره دار معرفی کند [به روز رسانی]

هواوی به شدت در تلاش است جایگاه اولین تولید کننده گوشی های هوشمند از حیث تعداد را به دست آورد و حالا ظاهراً قصد دارد یکی از ویژگی های گوشی های آتی سامسونگ را در ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۵

هواوی به شدت در تلاش است جایگاه اولین تولید کننده گوشی های هوشمند از حیث تعداد را به دست آورد و حالا ظاهراً قصد دارد یکی از ویژگی های گوشی های آتی سامسونگ را در گوشی های خود ارائه دهد: نمایشگرهای Infinity-O با حفره ای در بالای آن.

سامسونگ چندی قبل خبر از انواع طرح های نمایشگر بی کران برای گوشی های آتی خود داده بود که در بین آنها Infinity-O هم به چشم می خورد. نمایشگرهای اینفینیتی او دارای یک حفره کروی هستند که ظاهراً دوربین را در خود جای داده. این حفره چندان هم مشابه با بردیگی های معمول به نظر نمی رسد.

نمایشگر اینفینیتی

گفته شده که هواوی قصد دارد اولین گوشی های مجهز به نمایشگرهای اینفینیتی او را در ماه دسامبر سال جاری رونمایی کند به این ترتیب به نظر می رسد سامسونگ را در این زمینه به کنار خواهد زد. این موضوع در تصویر پوستری در حساب کاربری این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر شده و خبر از یک گوشی با نمایشگری می دهد که حفره ای در بخش بالا و سمت چپ آن قرار دارد. علاوه بر این تصویر به ماه دسامبر هم اشاره کرده است.

سامسونگ هم قصد دارد به زودی یک گوشی با نمایشگر اینفینیتی او را معرفی کند. شاید این گوشی گلکسی A8s باشد و البته احتمالاً هواوی با عرضه سریعتر، از سامسونگ پیش خواهد افتاد.

در صورتی که در ماه آتی میلادی شاهد رونمایی از گوشی های میان رده یا پرچمدار ویژه بازار چین از هواوی باشیم چندان هم متعجب نخواهیم شد. احتمالاً گوشی با نمایشگر حفره دار هم در در همین زمان معرفی خواهد شد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 5 آذر 97]

 

به روز رسانی:

تصویری پوستر منتشر شده جدید تأیید می کند که گوشی با حفره نمایشگر هواوی در ماه دسامبر معرفی خواهد شد.

نمایشگر اینفینیتی

علاوه بر این اخیراً در یک کنسرت گوشی با چنین نمایشگری دیده شده که گفته می شود هواوی نوا 4 است. مشابه با گمانه زنی های قبلی حفره در بالا و سمت چپ دستگاه قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Shabnam
    Shabnam | ۱۲ آذر ۱۳۹۷

    هوآوی مزخرفی بیش نیست ?

  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۸ آذر ۱۳۹۷

    سلام،دیجیاتـو لطــــفا امـکان زوم روی تصاویـر رو در آپـدیت بعـدی اضافـه کن،‌قبـلا میـشد تصویـر رو بـاز کـرد و زوووم کـرد امـا خیـلی وقتـه دیگـه نمیـشه و ایـن مـورد بــشدت کـاربرها رو اذیـت میـکنه...

  • MATELF
    MATELF | ۵ آذر ۱۳۹۷

    سلام اپدیت اندروید 9 برا کسی اومده؟ میت10 داشته باشه!

    • Htm
      Htm | ۶ آذر ۱۳۹۷

      خیر??

مطالب پیشنهادی