ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بلک فرایدی
تکنولوژی

سهم ۳۳ درصدی پلتفرم‌های موبایل از فروش میلیاردی بلک فرایدی

فصل خرید در کشورهای غربی با برگزاری «بلک فرایدی» شروع شده و تحلیل های صورت گرفته حاکی از این است که بخش عمده ای از فروش آنلاین جمعه سیاه از طریق موبایل صورت گرفته است. «ادوبی دیجیتال ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

فصل خرید در کشورهای غربی با برگزاری «بلک فرایدی» شروع شده و تحلیل های صورت گرفته حاکی از این است که بخش عمده ای از فروش آنلاین جمعه سیاه از طریق موبایل صورت گرفته است.

«ادوبی دیجیتال اینسایتس» که میلیون ها تراکنش مالی مربوط به خرده فروشی های آمریکا را دنبال می کند، با انجام مطالعاتی مدعی شده که بیش از یک سوم (۳۳.۵ درصد) فروش های آنلاین به پلتفرم موبایلی مربوط می شود. این رقم نسبت به سال قبل با افزایش ۴.۴ درصدی مواجه شده که نشان دهنده استقبال کاربران از خرید آنلاین به جای صف کشیدن جلوی درب فروشگاه ها است.

کاربران در خریدهایشان دست و دلبازی زیادی را به خرج داده و رقم قابل توجه ۲.۱ میلیارد دلاری را از خودی برجای گذاشته اند که نسبت به رکورد فروش ۱.۴ میلیارد دلاری سایبر ماندی تا حد زیادی بیشتر است. این مساله با افزایش ۲۳.۶ فروش کلی بلک فرایدی نسبت به سال قبل همراه شده که بر اساس تخمین ها بالغ بر ۶.۲۲ میلیارد دلار است. بلک فرایدیافزایش فروش بلک فرایدی تا حد زیادی مرهون اجناس مربوط به فناوری نظیر لپ تاپ، Let's Go Pikachu/Eevee و God of War است. در این میان نباید نقش نیتندو سویچ، هدفون های بیتس و رد دد ردمپشن ۲ را فروش کرد که فروش موفقی را پشت سر گذاشته اند.

اگرچه هنور دلیل قطعی استبال کاربران از خرید با استفاده از موبایل مشخص نشده اما تحلیلگران ادوبی بر این باورند که تجربه کاربری بهتر نقش مهمی را در این زمینه ایفا کرده است. پیشرفت صنعت موبایل و برخوردار شدن آنها از نمایشگرهای بزرگ در بدنه ای معقول به افزایش درصد خرید از طریق موبایل کمک بسیاری کرده است.

فارغ از اینکه بلک فرایدی رویدادی نمایشی برای اغوای خریداران یا فستیوالی واقعی به منظور ارائه تخفیف های چشمگیر است، ظاهرا هر روزه به تعداد کاربرانی که با ترک دسکتاپ به خرید آنلاین از طریق موبایل روی آورده‌اند، افزوده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی