ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجتیک قصد خرید پلنترونیکس برای کنار زدن تعرفه کالاهای وارداتی به آمریکا را دارد [به روز رسانی: خرید منتفی شد]

بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند، لاجتیک قصد دارد که پلنترونیکس به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ترین تولیدکننده‌های هدست‌های بلوتوث را با قیمتی نزدیک به ۲.۲ میلیارد دلار خریداری کند و اگر همه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۲

بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند، لاجتیک قصد دارد که پلنترونیکس به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ترین تولیدکننده‌های هدست‌های بلوتوث را با قیمتی نزدیک به ۲.۲ میلیارد دلار خریداری کند و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این معامله طی هفته آتی نهایی خواهد شد.

در صورت رخ دادن این اتفاق، پلنترونیکس بزرگترین خرید لاجیتک به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل و پی سی خواهد بود. هر دو کمپانی‌ها قصد دارند که هزینه‌های تولید خود را کم کرده و تاثیر عوارض جدید کالاهای وارداتی چین به آمریکا را کاهش دهند.

این عوارض به تازگی توسط رییس جمهور فعلی آمریکا یعنی دونالد ترامپ به بهانه حمایت از کالاهای تولید آمریکا اعمال شده‌اند. دولت چین و بسیاری از کمپانی‌های چینی صادرکننده به آمریکا اعتقاد دارند که این عوارض تازه بر خلاف تجارت آزاد هستند.

لاجیتک و پلنترونیکس

پلنترونیکس به تولید مدل‌های مختلفی از هدفون‌ها به خصوص هدفون‌های بلوتوث که سال‌های سال است که دیگر کمپانی‌ها بیخیال آن شده‌اند مشهور است. در صورت به سرانجام رسیدن خرید پلنترونیکس توسط لاجیتک، این کمپانی می‌تواند گام مهمی برای رقابت با کمپانی‌های شناخته شده دیگر در حوزه تولید هدفون‌های بدون سیم بردارد.

به گفته سران پلنترونیکس، نیل آرمسترانگ هنگام فرود آمدن روی ماه از هدست‌های این کمپانی برای گفتن آن جمله مشهورش استفاده کرده است.

لاجتیک چند وقتی می شود که برای پیدا کردن جایگاهی بین تولیدکنندگان لوازم جانبی گیمینگ هم تلاش می‌کند. این کمپانی طی تابستانی که گذشت ماوس گیمینگ جدید خود را معرفی کرد که از قابلیت‌هایی همچون شارژ بی سیم، ۶ کلید قابل برنامه ریزی و وزن پایین بهره می‌برد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 4 آذر 97]

 

به روز رسانی:

لاجیتک به وبسایت تک کرانچ اعلام کرده در حالی که مذاکرات در این باره را با پلنترونیکس آغاز کرده بود اما در نهایت به مذاکره پایان داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی